گوناگون

مَسکن‌های در حال ساخت را به نورچشمی‌ها ندهید

امام جمعه بجنورد با ذکر اینکه تولید علم و الگوگیری از حرکات علمی امام صادق(ع) در جامعه نهادینه شود، گفت: تولید علم و تربیت نیروی کارآمد نظام جمهوری اسلامی ما را از شر بدخواهان نجات می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابولقاسم یعقوبی در خطبه نمازجمعه بجنورد با اشاره به اینکه اهمیت به حیاء و حجاب و عفت و طهارت نفس، نقش بسیار مهمی در زندگی دارد، افزود: اسلام دارای نکات اجتماعی و تقوایی است که اگر دقت شود در زندگی تحول اساسی بوجود می‌آید.

وی ادامه داد: دینی که امام و ولی داشته باشد بحران‌ها نمی‌تواند آن را متزلزل کند.

یعقوبی با بیان اینکه در حقیقت با حرکت امام صادق(ع)، زیربنا و زیرساخت‌های علمی و فرهنگی پایه‌ریزی شد، افزود: در نظام و کشور ما به این دو چیز نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: دولت و ملت و دانشگاه‌ها باید از امام صادق(ع) بیاموزند و با گسترش علم کشور را به خود کفایی برسانند.

یعقوبی گفت: تولید علم و تربیت نیروی کارآمد نظام جمهوری اسلامی ما را از شر بدخواهان نجات می‌دهد.

یعقوبی ادامه داد: همه دولت‌ها از ابتدای روی کار آمدن نکات زرد یا مثبت دارند و دولت‌های جدید نباید افتخارات دولت‌های گذشته را کنار بزنند.

وی گفت: به هر حال هر دولتی در زمان روی کار آمدن ممکن است حرف‌هایی جدید برای گفتن داشته باشد.

یعقوبی بیان کرد: دولتمردان این‌طور فکر کنند که آنان نیز روزی خواهند رفت و دولتمردان دیگری روی کار می‌آیند.

وی با اشاره به اقدامات دولت جدید در راستای نظام سلامت، خاطرنشان کرد: این دولت در این مدت یکسال اقدامات خوبی انجام داده که یکی از آنها نظام سلامت است که امیداریم کاملا اجرایی شود تا بتوانند همه نیازمندان را تحت پوشش قرار دهند.

یعقوبی ادامه داد: یکی از مسائلی که باید حل شود، بحث مسکن است و اینکه مبادا با مسکن یک جوری برخورد شود که مسکن‌های در حال ساخت را به نورچشمی‌هایی که دوست دارند، بدهند.

وی با اشاره به برخی شرکت‌ها که بانوان را با شرط و شروط‌ها دور از اسلام استخدام می‌کنند، گفت: کار کردن خانم‌ها در بیرون عیب ندارد اما لازم است که به برخی شرکت‌ها که عامل تولید فساد در جامعه هستند، هشدار داده شود.

به گزارش ایسنا، در پایان نماز جمعه، نمازگزاران با راهپیمایی از مصلی به سمت میدان حضرت قائم(ع) (میدان بارزگانی)، انزجار خود از اسرائیل غاصب را با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام کردند ودر پایان بیانه‌ای در خصوص حمایت‌های مالی برای ساخت ساختمان‌ها و مساجد غزه از سوی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوانده شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا