گوناگون

ناحیه جدید صنعتی در بخش کوزران کرمانشاه احداث می شود

81241570 5830082

ˈشاپور قنبریˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نیاز استان کرمانشاه در آینده و در افق 1404 به داشتن شهرک ها و نواحی صنعتی برای توسعه اقتصادی، اظهار داشت: ناحیه صنعتی کوزران سنجابی نیز در همین راستا و در زمینی به مساحت 20 هکتار احداث خواهد شد.

وی در ادامه به دلیل انتخاب بخش کوزران برای احداث ناحیه صنعتی جدید اشاره کرد و گفت: این بخش با 17 هزار نفر جمعیت و دارا بودن بیش از 33 هزار هکتار اراضی کشاورزی ویژگی های خوبی برای ایجاد ناحیه صنعتی داشت و ما را مجاب کرد تا به فکر احداث این ناحیه در منطقه مذکور بیفتیم.

قنبری ادامه داد: دسترسی آسان این بخش به مرکز استان و شهرستان های غربی از جمله جوانرود و بالطبع بازارچه های مرزی شیخ صالح و پرویزخان برای ترانزیت کالاهای تولیدی و تبدیل شدن به مرکز خدماتی، بازاری و اداری روستاهای محور روانسر، چهارزبر، گهواره و سراب نیلوفر از جمله این ویژگی ها بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه در ادامه، وجود پتانسیل تولیدات کشاورزی به منظور ایجاد صنایع تبدیلی متمرکز، وجود واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی غیرمتمرکز در منطقه، وجود مرکز توریستی سراب نیلوفر و وجود زیرساخت های لازم در منطقه از جمله برق، آب، راه و … را از دیگر مزیت های بخش کوزران سنجابی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از مهاجرفرستی در منطقه از دیگر مزایایی است که احداث ناحیه صنعتی بخش کوزران نصیب منطقه خواهد کرد، گفت: احداث این ناحیه موجب اشتغال زایی خوبی در بخش های کشاورزی، اقتصادی و خدمات می شود.

567/7458

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا