گوناگون

ناوگان حمل و نقل فاضل آباد ساماندهی می شود/ مرکز تربیت معلم قرآن شهر مزرعه کتول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سمیعی عصر یکشنبه در جلسه تعیین نرخ کرایه های ناوگان تاکسیرانی فاضل آباد و حومه گفت: برای هدفمندکردن این ناوگان لازم است رانندگان با این کمیته همکاری کنند و رفاه حال شهروندان را در نظر بگیرند.

وی افزود: برای پیشگیری از رفت و آمد تاکسی شهری به علی آبادکتول ، بزودی مجوز تعدادی از ماشینهای خطی بابت جابجایی مسافر بین علی آباد و فاضل آبادگرفته شده و فعال می کنیم.

شهردار فاضل آباد گفت: شهرداری خطوط مورد نظر را برای تاکسی ها تعیین کرده است و این ناوگان موظف به اجرای تصمیم هستند.

سمیعی تاکید کرد: نوع پوشش رانندگان شهری و روستایی متحدالشکل می شود، شهرفاضل آباد بیش از 50 دستگاه تاکسی دارد که باحمل و نقل شهرداری همکاری خوبی دارند.

منصور خسروی بخشدار کمالان هم گفت: ساماندهی ناوگان شهری و روستایی با تدبیر و تعامل بین سیستم اداری و رانندگان مسیر به اجرا در آمد که بزودی نرخ مصوب هم اعلام می شود.

وی افزود: رانندگان روستایی موظف به اجرای مصوبات بوده و به حریم رانندگان شهری تجاوز نکنند.

خسروی گفت: مقرر شد نرخ کرایه درون شهری پس از کارشناسی و اخذ مصوبه شورای شهر به رانندگان اعلام و نرخ روستایی هم ازطریق دهیاریها تعیین شود.

مرکزتربیت  معلم قرآن کریم شهر مزرعه کتول افتتاح شد

حجت الاسلام رضا حکیمی مسول موسسه تربیت معلم قرآن کریمه اهل بیت استان گفت: این سومین مرکزتربیت معلم قرآن است که درعلی آبادکتول به کمک خیرین راه اندازی شده است.

وی افزود: در این مراکزبیش از 100 نفر مربی قرآن مشغول به تحصیل علوم قرآن هستند.

حکیمی گفت: امسال 20 نفر در علی آبادکتول فارغ التحصیل می شوند.

مسئول این موسسه تاکید کرد: مرکز تربیت معلم قرآن در علی آباد، فاضل آباد و مزرعه کتول فعال شده و آمادگی داریم در تمامی شهرهای گلستان فعال شوند.

این حافظ و مدرس قرآن گفت: دوره تحصیل در این مرکز3  سال است و سپس جذب مراکزفر هنگی- قرآنی و آموزشی می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا