گوناگون

ناکامی قاچاقچیان در انتقال موادمخدر به شهرکرد

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیویه و بویراحمد گفت: ماموران در محور «یاسوج – اصفهان» از یک دستگاه خودروی پیکان 26 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و دو نفر در این رابطه نیز دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه‌ کهگیویه و بویراحمد، در تشریح جزئیات این خبر، اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای از موادمخدر توسط دو نفر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان دیروز عملیات تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی خود را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات، مأموران دریافتند متهمان قصد دارند یک محموله موادمخدر را با یک دستگاه خودروی پیکان که یک دستگاه خودروی پژو نیز او را اسکورت می‌کند از شیراز به شهرکرد منتقل کنند.

انصاری عنوان کرد: بلافاصله سه تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر به محور یاسوج – اصفهان اعزام و تور ایست و بازرسی برقرار که پس از مدتی به محض مشاهده خودروی پژو آن را توقیف و راننده‌اش را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: چند دقیقه بعد از توقیف خودروی اسکورت، خودروی پیکان حامل موادمخدر به محض مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس به سمت یکی از روستاهای اطراف این محور تغییر مسیر داد و فرار کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تعقیب ماموران، خودرو توقیف و در بازرسی از آن 26 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط و راننده را نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا