گوناگون

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان: ریشه بسیاری از جرایم بیکاری است

81240146 5827711

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی استان اصفهان، ˈ سیدعبدالوهاب سهل آبادیˈدر نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق اصفهان افزود: جامعه ای که نرخ بیکاری بالا دارد احتمال ایجاد بزهکاری، فساد و شکل گیری جرم در آن بیشتر است و با حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه، ریشه بسیاری از جرایم خشکیده می شود.

وی رکود، نقدینگی، مالیات بر ارزش افزوده و جرایم بانکی را از جمله مشکلات واحدهای صنعتی استان عنوان و اضافه کرد: بهره های بانکی افزایش یافته است و بانک ها برای پرداخت تسهیلات سختگیری زیاد می کنند.

سهل آبادی با بیان اینکه پرداخت ارزش افزوده برای تولیدکنندگان مشکلات زیادی ایجاد کرده است، افزود: بعضی از کارخانه ها به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی مالیاتی تعطیل شده اند.

وی خواستار استفاده از نظرات مشاوره ای کمیته مالیاتی اتاق بازرگانی اصفهان در مراجع تصمیم گیر مالیاتی استان و کشور شد و گفت: کل ارزش افزوده باید در پایان چرخه تولید و عرضه پرداخت شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در این نشست گفت: 65 درصد جمعیت استان اصفهان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

ˈعلی اصغر دادخواهˈ با اشاره به اینکه استان اصفهان رتبه اول خدمات غیرحضوری را در بین ادارات تامین اجتماعی کشور دارد، افزود: سه میلیون و 500 هزار دفترچه درمانی در سال 92 برای شهروندان اصفهانی صادر شده که بزودی کارت های سلامت جایگزین آن می شود.

وی تصریح کرد: مسوولان استان می توانند از ظرفیت خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی برای حل مشکلات این استان و ایجاد ارتباط با وزیران و مسوولان دولتی استفاده کنند.

7137/د/ 607

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا