گوناگون

نجات کارگر افغانی از زیر آوار ناشی از گودبرداری

به گزارش خبرگزاری مهر، این حادثه هنگامی رخ داد كه این كارگردرمحل گودبرداری به وسعت 220 متر مربع با عمق 3 مترو برروی دیواره ضلع غربی این مکان مشغول كار بود كه ریزش ناگهانی خاك این دیواره جانبی باعث شد این کارگر افغانی زیرخروارها خاك گرفتار شود.

به محض وقوع این حادثه و اعلام آن به ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 89 و گروه نجات 4 آتش نشانی راهی محل حادثه در خیابان دولت، خیابان فكوریان شدند.

مهران محمودی افسر آماده منطقه 2 آتش نشانی تهران در باره چگونگی عملیات نجات این شخص گفت: آتش نشانان بی درنگ تلاش های خود را برای بیرون آوردن كارگر گرفتار شده درزیر خاك آغاز كردند.

وی افزود: نیروها ابتدا با استفاده ازتجهیزات ایمنی، عملیات ایمن سازی و تثبیت موقعیت را برای جلوگیری از ریزش مجدد انجام دادند و سپس عملیات خاک برداری از روی کارگر را شروع کردند که در نهایت پس از تلاشی بسیارموفق شدند این كارگر مسن را صحیح و سالم از زیر آوار خارج كنند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به انجام تحقیقات توسط کارشناسان آتش نشانی در خصوص علت بروز این حادثه، تصریح کرد: کارگر مصدوم پس از انتقال از محل گودبرداری به سطح زمین، تحویل امداد گران اورژانس شد تا سریعا به مرکز درمان اعزام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا