گوناگون

نجات کودک 4 ساله از مرگ حتمی با هوشیاری پلیس

فرمانده انتظامی مراغه از نجات کودکی 4 ساله از مرگ حتمی توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ عیسی هاتفی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه کودکی درحال سقوط از طبقه سوم آپارتمان در یکی از محلات این شهرستان است، بلافاصله رئیس کلانتری به همراه گشت مربوطه در محل مورد نظر حاضر و با راهنمایی همسایگان وارد آپارتمان مسکونی مذکور شدند.

وی افزود: ماموران پس از ورود به آپارتمان متوجه شدند پسربچه‌ای 4 ساله که در اثر غفلت والدین در منزل تنها بوده از نرده‌ها عبور کرده و در لبه بالکن قرار گرفته و احتمال هر لحظه سقوط از طبقه سوم آپارتمان وجود دارد.

وی تشریح کرد: با توجه به اینکه کسی در واحد مذکور حضور نداشت و درب آن نیز قفل بود، در راستای نجات کودک عوامل پلیس با تدابیر لازم بلافاصله با دعوت از همسایگان نسبت به شکستن درب ورودی اقدام و با سرعت عمل لازم پسربچه را از نرده‌ها بیرون کشیده و او را نجات دادند، این رویداد خطرناک و حادثه‌ساز با هوشیاری و حضور به موقع پلیس به پایان رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان خواست در زمان وقوع چنین حوادثی پلیس را محرم خود دانسته و مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 که بصورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است گزارش دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا