گوناگون

نخستین خط تولید محصولات غذایی با ماندگاری طولانی مدت در چناران راه اندازی می شود

81207014 5770886

مدیر عامل محصولات تولیدی ˈعالیسˈ روز چهارشنبه در آستانه هفته صنعت و معدن طی بازدید خبرنگاران از این مجموعه گفت: احداث خط تولید محصولات با ماندگاری طولانی مدت در این مجموعه از سال 1391 آغاز شده و در دی ماه امسال شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

فیاض افزود: در این خط محصولات تولیدی در شاخه های لبنیات و آب میوه ها نظیر ماست های میوه ای، چای سرد و شیر پاستوریزه با ماندگاری شش ماه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: خط تولید اسپتیک این مجموعه با فراهم کردن امنیت تولید قابلیت عرضه محصولاتی با کیفیت مطلوب و بدون مواد افزودنی با ماندگاری بین سه تا شش ماه را داراست.

به گفته وی، مواد اولیه محصولات تولیدی با ماندگاری زیاد به جز شیر از کشورهای مختلف تامین می شود.

او هزینه راه اندازی خط تولید این محصولات را حدود یک هزار میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: با راه اندازی خط تولید این محصولات، 20 درصد به اشتغالزایی مجموعه گروه تولیدی عالیس افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه تولیدی عالیس از سال 1381 در فضایی به مساحت 10 هکتار فعالیت خود را در شهرک صنعتی چناران آغاز کرده است، گفت: این شرکت هم اکنون انواع محصولات لبنی و آشامیدنی نظیر نوشابه، دوغ، ماء الشعیر و انواع شیرهای طعم دار را تولید می کند.

وی اظهار کرد: گروه عالیس دارای 200 نماینده فعال در سراسر کشور می باشد و هم اکنون محصولات این شرکت به کشورهای دانمارک ،کشورهای همسایه، آسیای میانه، مالزی، لبنان ودانمارک صادر می شود.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این باره گفت: شرکت عالیس یکی از بهترین واحدهای تولیدی استان است که با بیش از 800 نفر اشتغالزایی نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده است.

فیروز ابراهیمی افزود: این واحد تولیدی با توجه به تمرکز زدایی، الگوی خوبی به شمار می رود و تاکنون هیچ مشکلی از نظر بدهی معوقه، حقوق کارکنان و مشکلات بیمه ای نداشته است./2

7487

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا