گوناگون

نخستین مسابقه عكاسی حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد وحدتی‌فرد ظهر یك شنبه در حاشيه نشست خبری «دهه ایمنی راه‌ها و مسئولیت ما» در سالن اجتماعات اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی اظهار كرد: مسابقه عكاسی با عنوان “حمل و نقل جاده ای” توسط اداره كل حمل و نقل پايانه های خراسان رضوی برای نخستين بار در كشور برگزار می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی اعلام كرد: اين مسابقه با موضوعات آرامش در سفر، رانندگی مطلوب، ایمنی موتور سواران در راه ها، حمل بار ایمن با وانت بارها، نماز در راه، گذشته حال و آینده حمل و نقل عمومی، حمل و نقل و توسعه آزاد با محوریت مسافر و جاده برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقه عكاسی با هدف معرفی حمل و نقل عمومی بین شهری و كاركردهای آن برگزار خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی در ادامه اعلام كرد: آخرين مهلت دريافت آثار ۱۸ آذر ماه خواهد بود و انتخاب و داوری آثار ۱۹ آذر ماه است.

به گفته وحدتی‌فرد نمايشگاهي از آثار برگزيده عكاسان در اين مسابقه برگزار خواهد شد و افتتاحيه اين نمايشگاه ۲۳ آذر ماه است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی در ادامه يادآور شد: از عكاسان دارای اثر برگزيده تقدير و اختتاميه اين مسابقه نيز ۲۷ آذر ماه برگزار خواهد شد.

۱۴ تا ۲۵ آبان ماه دهه ایمنی راه ها است كه با عناوین فرهنگ و ایمنی، امداد و نجات در راه، آموزه‌های دینی و ایمنی، سفر سالم با وسایل حمل و نقل عمومی، راه و خودرو ایمن، دانش‌آموزان و ایمنی، مشارکت مدنی و ایمنی، عابران پیاده و ایمنی و یادمان قربانیان سوانح رانندگی نامگذاری شده است.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا