گوناگون

نشست شهرداران ادوار ناحیه 5 منطقه 2

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت گفت: با توجه به ماههای پایانی فعالیت دوره سوم شورایاری های تهران، بنا به دعوت شورایاری محله طرشت، شهرداران ادوار ناحیه 5 در نشستی صمیمی دور هم جمع شدند و در خصوص مسایل روز و مرتبط با مدیریت شهری به گفتگو پرداختند.

جمشیدی در این خصوص افزود: در این نشست که با ابتکار شورایاری محله طرشت صورت گرفت، هیچ یک از مدعوین و شهرداران سابق از  هدف برگزاری این جلسه تا قبل از آغاز آن اطلاع نداشتند.

علی آزاد اولین شهردار ناحیه 5 گفت: فکر می کردم که جلسه ای در خصوص مدیریت محله است و تصور اینکه این ابتکار صورت گرفته باشد در ذهنم نیامده بود.

عباس نمدچی دومین شهردار ناحیه 5 در خصوص این نشست گفت: حرکت جالبی بود و غافلگیر شدم که در این روزهایی که مدیران از مسوولین قبلی جایگاه خود اطلاعی ندارند، شورایاری محله طرشت شهرداران سابق ناحیه خود را دور هم جمع نموده است.

مهدی جمشیدی در پایان جلسه ضمن خوش آمد گویی مجدد به میهمانان شورایاری افزود: امیدوارم  نشست امروز باعث شود که وحدت بیشتر بین مدیران صورت پذیرد و الگویی باشد برای سایر دستگاههای اجرایی کشور و شهرداری تهران که همچین نشستی با حضور روسا و مدیران سابق یک مجموعه برگزار گردد.

شایان ذکر است در این نشست که مدعوین ناهار را میهمان شورایاری محله طرشت بودند: علی آزاد شهردار ابتدا تا سال 87 ناحیه، نمدچی شهردار سال 87 تا 89، فتاحیان شهردار سال 90 تا91، خانم صابری شهردار 91 تا 92، سالاری پور شهردار 92 تا هم اکنون، لطفعلی خانی جانشین شورایاری محله طرشت، شاملو مدیر محله طرشت و حسینی مدیر اجتماعی شهرداری ناحیه 5 حضور داشتند.

به گفته جمشیدی، مجید پریسایی شهردار سال 89 تا 90 ناحیه 5 در این نشست حضور نداشتند و در پایان عکس یادگاری با حضور میهمانان گرفته شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا