گوناگون

پدی اگنیو: افول ایتالیا ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در برنا مه امشب بیست چهارده با پدی اگنیو کارشناس فوتبال ایتالیا ارتباط برقرار شد ، وی در خصوص بازی امشب تیم ایتالیا اظهار داشت:  امشب نتیجه خوبی نگرفتیم و بازی سختی بود و همجنین بازی دراماتیکی بود چرا که پس لرزه هایی را پس از بازی مشاهده کردیم که سرمربی تیم بلافاصله بعد از بازی استعفا داد و  این استعفا نیز از طرف رئیس فدراسیون ایتالیا پذیرفته شد و همچنان پروسه ی افول ایتالیا ادامه دارد.

وی افزود : بازی اول خیلی مهم است اگر از ابتدا خوب شروع می کردیم ، شاید  تیم ایتالیا می توانست جام جهانی خوبی داشته باشد.

وی در خصوص پذیرفته شدن استعفای پراندلی از سوی فدراسیون این کشور، اظهار داشبت :  جواب این سوال به فلسفه و خط مش  فدراسیون فوتبال ایتلیا برمی گردد . در سایر کشورها اگر شما بازی را ببازید، این معنی را نمی دهد که باید استعفا دهید! ولی در کشور ایتالیا ایننگونه  نیست.

وی در خصوص پراندلی و استعفای گفت : دومین شکست پیاپی در دو جام جهانی و عدم صعود ؛ شکست بزرگ ، محسوب می شود وپراندلی نیز باید هزینه ی این شکست را پرداخت کند .

پراندلی سال 2010 هدایت این تیم را در دست گرفت و یک نوع متفاوتی از بازی فوتبال را ارائه و معرفی نمود. همانگونه که دو سال پیش در لهستان  مسابقات یورو نتیجه خوبی نیز گرفت. ولی حتی بازیکنان کلیدی و  بزرگ این تیم نیز مانند بالوتلی، وی را ناامید کردند و آنگونه که مربی  انتظار داشت ظاهر نشدند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا