گوناگون

نماینده مجلس: اجرایی کردن برنامه اشتغال دولت نیازمند برنامه ریزی است

81193368 5747378

به گزارش ایرنا، حامد قادرمزی شامگاه یکشنبه در مسجد النبی (ص) شهر قروه افزود: ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در این استان به عنوان یک مشکل، همیشه خواسته مردم بوده و دولت تدبیر و امید به حل این مشکل، نگاه ویژه ای دارد.

وی عملیاتی کردن برنامه های دولت برای رفع مشکل بیکاری را در گرو همت و دلسوزی مسوولان استانی دانست و گفت: تحقق این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیگیری دلسوزانه است.

نماینده قروه و دهگلان با اشاره به اختصاص اعتبار قابل توجهی به این موضوع از سوی دولت گفت: 22 میلیارد دلار اعتبار در قابل صندوق توسعه کشور به بخش های تولید، سرمایه گذاری و اشتغال اختصاص یافته است که باید مدیریت شود.

به گفته وی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هیچ محدودیتی در پرداخت این اعتبار به منظور اجرای طرح های تولیدی، سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کردستان وجود ندارد فقط باید تلاش کرد تا این اعتبار را جذب کرد.

وی گفت: تمامی افرادی که دارای طرح توجیهی در زمینه های یاد شده هستند می توانند از این اعتبارات بهره مند شوند.

به گفته وی صاحبان سرمایه و ایده های اشتغالزایی در استان نیز باید مسوولان را در اجرای این برنامه ها همراهی و حمایت کنند تا بتوانند شرایط بهتری را برای ایجاد اشتغال در استان فراهم نمایند.

قادرمرزی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه کشاورزی و معادن در شهرستان قروه گفت: مسوولان و مردم این شهرستان باید در جذب این اعتبارات تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره اختصاص 608 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی در استان گفت: چهار هزار میلیارد تومان نیز به صورت فاینانس به این استان تخصیص یافته است که جذب ان نیازمند همت مدیران استانی است.

وی افزود: با توجه به قول مساعد مسوولان کشوری، در سال جاری 100 درصد اعتبارت عمرانی کردستان تخصیص می یابد که این امر جهشی در تکمیل و توسعه طرح های عمرانی استان خواهد بود.ک/2

7354/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا