گوناگون

نماینده مجلس: الگوی اقتصاد مقاومتی در امنیت این بخش نقش دارد

81145792 5663583

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسید محمد حسین میرمحمدیˈ روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه گلپایگان در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و با حفظ منابع، صرفه جویی و اولویت دادن به تولید ملی در راستای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ها جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکنون هم باید از همه ظرفیت های کشور با نوآوری و خلاقیت و بها دادن به کار و کار آفرینی در جهت خود کفایی نظام اسلامی با عزمی جهادی تلاش کنیم.

ˈمیرمحمدیˈ با گرامیداشت روز کارگر و با اشاره به توانمندی هاو ظرفیت های بالای شهرستان گلپایگان در حوزه صنعت، کشاورزی و دیگر بخش ها گفت: توسعه و به روز آوری تولیدات صنعتی، استفاده بهینه از آب و خاک و بهره مندی بیشتر از کارآفرینان و سرمایه گذاران می تواند در توسعه و تعالی بیشتر این شهرستان تاثیر گذار باشد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان هم با تبریک روز کارگر و با ارایه گزارشی از عملکرد این اداره اظهار داشت: بیش از 16 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در بیش از دو هزار شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی و چهار شهرک صنعتی شهرستان اشتغال دارند.

ˈمیثم سلیمانیˈ تاسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران را یکی از نیازهای شهرستان گلپایگان عنوان و اظهار امیدواری کرد که با تاسیس این شرکت در سالجاری با ورود قشرهای مردم در فعالیت های اقتصادی، زمینه ایجاد اشتغال، خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی این شهرستان با همکاری مسوولان بیش از گذشته فراهم شود.

در این همایش بمناسبت 11 اردیبهشت ( روز جهانی کارگر) از جمعی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان گلپایگان با لوح سپاس قدردانی شد.

در این آیین فرماندار؛ جمعی از مسوولان و مدیران واحدهای صنعتی تولیدی وکارگران حضور داشتند.

شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان است.

پ/7138/607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا