گوناگون

نماینده مجلس: حمایت از سازمان های مردم نهاد ضرورتی اجتناب ناپذیر است

81206947 5770779

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار مرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بهزیستی استان در سنندج که با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد افزود: سازمان های مردم نهاد بهترین یاور برنامه نهادهایی همچون بهزیستی هستند و حمایت از این نهادها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه خواستار اجرای طرح آفتاب از سوی سازمان بهزیستی در استان شد و گفت: اجرای این طرح با هدف رسیدگی به مشکلات معلولان وضعیت استان را نیز دچار تغییر و تحول خواهد کرد لذا انتظار می رود این طرح همانند سایر استان ها در این استان نیز اجرا شود.

مرادی اظهار کرد: یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت توسعه خدمات بهزیستی در مناطق روستایی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا روستاییان هم از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند شوند.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بهزیستی استان کردستان از نظر نیروی انسانی از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما در زمینه سخت افزاری دارای مشکلاتی است که باید رفع این مشکلات مورد توجه مسوولان استانی و کشوری قرار گیرد.

امید کریمیان افزود: ایجاد مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و سالمندان در شهرستان های تابعه استان امری ضروری است و انتظار می رود در این رابطه فعالیت و تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی همواره برای حمایت از برنامه های سازمان بهزیستی آمادگی دارند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مین های جامانده بعد از جنگ تحمیلی در کردستان موجب معلولیت های زیادی شده است لذا حمایت از این بخش امری حائز اهمیت و ضروری است.

وی بر افزایش اعتبارات عمرانی بهزیستی استان تاکید کرد و افزود: حمایت از نهادهای زیرمجموعه بهزیستی همانند موسسات خیریه، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و مهدهای کودک امری ضروری است که باید مورد توجه مسوولان کشوری باشد.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا