گوناگون

سند جامع پیشگیری از اعتیاد گلپایگان تصویب شد

81206954 5770795

به گزارش خبرنگار ایرنا، « محسن حسین میرزایی» روز چهارشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلپایگان در سالن اجتماعات فرمانداری، افزود:این سند، راه مبارزه با معضل مواد مخدر و پیشگیری از آن را در این شهرستان بیشتر از گذشته فراهم کرد.

وی، با اشاره به اینکه شوراهای فرعی مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با مواد افیونی نقش اساسی دارند، افزود: انتظار داریم اعضای شورا در چارچوب اهداف این سند، زمینه فعالیت خود در شهرستان گلپایگان را افزایش دهند.

فرماندار گلپایگان همچنین اظهار کرد: همه موظفیم با برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های فرهنگی آموزشی و بهره مندی از سازمان های مردم در راستای آگاه سازی بیشتر مردم بخصوص خانوادها در پیشگیری و مبارزه با معضل مواد مخدر و گرفتار شدن جوانان این شهرستان در دام اعتیاد تلاش کنیم.

حسین میرزایی با اشاره به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، خواستار اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی با همکاری اعضای کمیته های شورای مبارزه با مواد مخدر در این روز در شهرستان گلپایگان شد.

کارشناس فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مواد مخدر استان اصفهان نیز بر مردمی و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: استفاده از کمک خیران و مشارکت های مردمی در قالب تشکل های مردم نهاد در پیشگیری و کاهش این معضل اجتماعی تاثیر گذار است.

« نبی الله شاه محمدی » با اشاره به اینکه هزینه های پیشگیری از اعتیاد بسیار کمتر از درمان است، بر لزوم برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه در شهرستان گلپایگان برای قشرهای مختلف مردم تاکید کرد.

شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع است.

پ/7138/ 7132

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا