گوناگون

نماینده مردم سنندج: وزارت نیرو در کردستان نمره خوبی نمی‌گیرد

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو در کردستان در کسب نمره وزارتخانه آخر است و نمره خوبی نمی‌گیرد چرا که برنامه‌های این وزارتخانه با کارهای اجرایی آن در استان انطباق ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کردستان، حامد قادرمرزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که صبح امروز در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بحران آب در کردستان جدی است و این زنگ خطر از خیلی وقت پیش در استان به صدا در آمده است.

وی اعلام کرد: در دشت قروه و دهگلان نصب کنتور هوشمند در برخی چاه‌های کشاورزی، کشاورزان را با پرداخت جریمه‌های سنگین مواجه کرده و این در حالی است که سایر چاه‌های کشاورزی بدون نصب کنتور همچنان مشغول مصرف بی‌رویه آب در زمین‌های خود هستند، بدون اینکه مبلغی را پرداخت کنند که باعث اعتراض مبنی بر تبعیض اعمال قانون در این زمینه شده است.

وی اظهار کرد: چرا باید افرادی که به قانون تمکین کرده‌اند باید جریمه‌های گزاف پرداخت کنند در حالی که سایر چاه‌های فاقد نصب کنتور هوشمند، حتی پول اولیه آب مصرفی خود را پرداخت نمی‌کنند.

قادرمرزی در ادامه یادآور شد: با این عملکرد آب منطقه‌ای در استان، متاسفانه شاهد تضاد در عملکرد این شرکت و دامن دادن به اعتراضاتی از سوی تعدادی از کشاورزان و درخواست آن‌ها مبنی بر شفاف بودن عملکرد دوگانه آب منطقه‌ای در قبال کشاورزان هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حدود چهار ماه است که قروه از ساعت 12 شب تا عصر روز بعد با مشکل قطعی آب مواجه است، مدیریت بحران آب در استان نباید در این زمینه ضعیف عمل کند.

وی تصریح کرد: با دادن آمار و ارقام در جلسات مختلف مشکل مردم و بحران کم‌آبی حل نخواهد شد، بهتر است مدیران از پشت میزهای خود بلند شوند و ارتباطات خود با مردم را قوی کنند و از نزدیک شاهد مشکلات آن‌ها و ارائه راهکار برای حل آن باشند.

وی اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب مدیران به مردم در حوزه تحت مدیریت خود را لازم دانست و تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به مردم در ارتباط با چالش‌های حوزه هر سازمان و قانع کردن آنان در قبال تمکین به قانون در جهت پیشرفت اهداف سازمان، استان و کشور همراه با حل معضلات آن‌ها، از وظایف و هنر مدیران است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا