گوناگون

نوسازی ناوگان خودرویی از عوامل مهم پشتیبانی تولید نفت است

81210041 5776060

ˈمراد کمالیˈ ظهر شنبه در نشست و هم اندیشی مشترک میان مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیران شرکت ترابری و پشتیبانی جنوب با تاکید بر حساسیت و پیچیدگی صنعت نفت به عنوان صنعت نخست کشور افزود: تامین نیازهای خودرویی شرکت های بهره بردار و تهیه ماشین آلات ویژه عملیاتی و راه سازی بمنظور حفظ تولید از اولویت ها و ماموریت های این شرکت به شمار می رود.

وی در این نشست که به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در سالن ساختمان شماره یک این شرکت برگزار شد گفت: شرح نیازهای پنج سال آینده ناوگان خودرویی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان پس از تهیه و تأیید توسط برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای تصویب ارائه شده و منتظر کسب مجوزات لازم است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با بیان اینکه این شرکت از نظر وسعت بزرگترین شرکت بهره بردار محسوب می شود گفت: بیشترین فعالیت عملیاتی این شرکت در مناطق سخت گذر کوهستانی و بدون راه ارتباطی صورت می گیرد.

ˈابراهیم پیرامونˈ افزود: به همین منظور ضرورت دارد در بحث اعطای ماشین آلات راه سازی با توجه به انتظاراتی که از صنعت نفت برای احداث راههای روستایی و بهره مندی روستاییان از خدمات نفت می رود جای دارد با نگاه ویژه ای به این شرکت نگریسته شود.

وی با تشریح برخی دشواری های ناوگان خودرویی خواستار شتاب بخشی در امر اعطای خودروهای جدید با اولویت خودروهای ویژه عملیاتی و مقابله با بحران بعنوان یکی از نیازهای اساسی این شرکت شد.

پیرامون با بیان این که از سال 82 تاکنون هیچگونه نوسازی در ناوگان خودروهای ملکی این شرکت صورت نگرفته است گفت: اغلب خودروهای ملکی فرسوده و بدون کارایی لازم است به همین دلیل سیستم ترابری با معضلات و مشکلات پیچیده ای روبرو شده است.

538/645



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا