گوناگون

نونو گومژ: پرتغال به رونالدو وابسته نيست

پرتغال در گروه G جام جهاني با تيم‌هاي آلمان، غنا و آمريکا همگروه است و در اولين ديدار خود در اين رقابت ها بايد با آلمان ديدار کند.

نونو گومژ مهاجم سابق تيم ملي پرتغال به قهرماني تيمش در جام جهاني اعتقاد دارد. او مي گويد اين تيم حتي بدون کريستيانو رونالدو هم توانايي حضور در جمع برترين‌هاي جام را دارد و به اين بازيکن وابسته نيست. رونالدو در بازي‌هاي دوستانه تيمش به دليل مصدوميت حضور نداشته است تا باعث نگراني هواداران پرتغال شود.

گومژ درباره احتمال غيبت رونالدو در جام جهاني گفت: البته ما با رونالدو بسيار قوي‌تر مي شويم و شکي در آن نيست،‌ اميدوارم که او براي بازي اول آماده باشد و بتواند عملکرد خوب خود را نشان دهد، ما تيم خوبي داريم که با وجود ناني و برخي از مهاجمين ديگر خطرناک تر هم مي شود.

نونو گومژ، برزيل و اسپانيا را مدعيان اصلي قهرماني در جام جهاني 2014 مي‌داند. او که با پرتغال تحت هدايت اسکولاري مربي فعلي تيم ملي برزيل به ديدار پاياني يورو 2004 رسيده بود، در خصوص اسکولاري مي گويد: اسکولاري بهترين سرمربي است که مي تواند در مقابل تماشاگران خودي بهترين نتيجه را کسب نمايد.

مهاجم سابق تيم ملي پرتغال در ادامه گفت: براي موفقيت در فوتبال شانس نياز است و فکر مي کنم که اگر ما هم شانس داشته باشيم مي‌توانيم قهرمان جام جهاني باشيم و اگر از مرحله گروهي صعود کنيم، مي توانيم باز هم به مراحل بالاتر برويم. مهم اين است که فقط در هر بازي تمرکز خود را از دست ندهيم و به مسائل حاشيه‌اي توجه نکنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا