گوناگون

نگاه رییس جمهور به حوزه گردشگری عالمانه است

81172812 5710839

به گزارش خبرنگار ایرنا،غلام محمد زارعی چهارشنبه شب در همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه چهار کشور در یاسوج افزود: بی شک این نگاه عالمانه رییس جمهور افق روشنی را در حوزه گردشگری در مناطق مختلف کشور ترسیم خواهد کرد.

وی توجه ویژه رییس جمهور به بخش گردشگری را هدیه ای به سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست و بیان کرد: همراهی و هم افزایی مسوولان و متولیان امر نیز فرصت سرمایه گذاری در این حوزه را دوچندان خواهد کرد.

زارعی کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از مواهب طبیعی خدادادی، امامزاده های متعدد، آبشارهای خروشان و سرزمین چهارفصل دانست و اظهار کرد: یکی از راهبردهای مهم برای جبران عقب ماندگی ها در این استان توجه جدی به صنعت گردشگری است.

وی با بیان اینکه شرایط لازم برای امر سرمایه گذاری در بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده، عنوان کرد:متولیان امور در این استان بایداز فصل تازه ای که از رونق اقتصادی و ایجاد نشاط برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بوجود آمده نهایت بهره را ببرند.

زارعی ابراز داشت: یکی از فاکتورهای مثبت برای شکوفایی صنعت گردشگری و تحقق رونق اقتصادی همراهی و همگامی مجلس و دولت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور را گام مهمی در راستای تقویت بخش گردشگری اعلام کرد.

زارعی عنوان کرد: با شناسایی و معرفی ظرفیت های بالقوه استان های کشور زمینه برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری منطقه چهار کشور با حضور استان های کهگیلویه وبویراحمد،فارس،خوزستان، یزد و اصفهان ظهر امروز در یاسوج آغاز شد.

بیش از 150 مسوول کشوری از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، اتاق بازرگانی ایران، روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور، رییس انجمن هتل داران کشور و جمعی از مسوولان و مقامات استان های منطقه چهارکشور در این همایش دو روزه حضور دارند.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا