گوناگون

نیروهای مسلح در ایران به انگشتان یک دست می‌مانند

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام و المسلمین میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به اشاره به هفته نیروی انتظامی و سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات افزود: این دو نیروی مقدس همواره در طول سه دهه گذشته در خدمت اسلام و حاکمیت اسلامی ایران در حال خدمت‌رسانی به منظور تأمین امنیت ملت عظیم ایران بوده و در این راستا تلاش کرده اند.

وی حضور مقام معظم رهبری را در راس آن عاملی دانست که از خصایص ویژه جمهوری اسلامی ایران است و بیان داشت: همین موضوع نظام حاکمیت ایران را از دیگر کشورهای منطقه متمایز کرده است.

به گزارش مهر امام جمعه موقت اصفهان در ادامه سخنان خود به عید غدیر نیز اشاره نمود و بیان داشت: در این ایام باید به فکر یاری رساندن به مستمندان نیز بود چنانچه دارای ارزش و ثوابی مضاعف است.

حجت الاسلام میردامادی در ادامه بیان داشت:‌  ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در غدیر خم و جایگاه ولایت فقیه است که همین نکته از تمایزات حاکمیت نظام اسلامی در جهان به شمار می رود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود خطاب به شهرداری ها و اداره دارایی گفت: باید رعایت حال مردم را بیشتر کنید چنانچه اگر مردم را نداشته باشیم هیچ نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا