گوناگون

دست ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش برای مردم منطقه رو شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: امروز هم و غم دشمنان ما به این موضوع معطوف شده است که جوانان را از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دور کنند.

وی ادامه داد: در این رویارویی و مواجهه فرهنگی اولین سنگر خانواده است که باید با توجهات ویژه و مراقبت های خاص و اصولی از فرزندان خود مراقبت کرده و تربیت آنها را بر مبنای قواعد اسلامی و علمی برنامه‌ریزی کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب به کنگره حج امسال اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب و ابعاد مختلف پیام ایشان راهکارهای عملیاتی برای مبارزه با تفرقه میان امتهای اسلامی و دسیسه های دشمنان بود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به ائتلاف آمریکایی ضد داعش اشاره کرد و گفت: اگر این ائتلاف در هدف خود صداقت داشت امروز شاهد وضعیت بحرانی مناطقی مثل کوبانی نبودیم و مردم ایران با قدرت تحلیل و تفسیری که دارند خوب مسائل را درک می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به برخی از مناسبت های پیش رو در هفته آینده اشاره کرد و گفت: سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در بیستم مهر ماه است و این روز به عنوان یکی از خاطره های با برکت در ذهن مردم این دیار باقی خواهد ماند.

وی با تشکر از زحمات نیروهای انتظامی در استان با توجه به هفته نیروی انتظامی به سالروز تأسیس وزارت اطلاعات در هفته آینده اشاره کرد و گفت: اینها سربازان گم نام امام زمان (ع) هستند که اقدامات و خدمات آنها بیشتر به معجزه شبیه است.

آیت الله علما همچنین دهه امام را از روزهای با فضیلتی عنوان کرد که در میانه دوعید قربان و غدیر واقع شده است و گفت: اسلام هرچه دارد به برکت ولایت است.

خطیب جمعه کرمانشاه سالروز شهادت چهارمین شهید محراب را گرامی داشت و گفت: در بیست و سوم مهر ما مردی که اسوه ایستادگی و زهد بود به دست منافقین کوردل در محراب نماز مسجد جامع کرمانشاه به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا