گوناگون

نیروی انتظامی حلقه اتصال بین مردم و قوه قضاییه است

81215840 5786360

به گزارش ایرنا،سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان چهارشنبه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به تلاشگران عرصه عدالت، تولید و توسعه امنیت پایدار را از اقدامات بسیار مناسب و مهم دستگاه قضایی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهید ˈبهشتیˈ و شهدای هفتم تیر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند افزود: ولایت پذیری و پیروی از ولایت فقیه، باعث شد تا شهدای حادثه هفتم تیر الگویی برای مردم و مسوولان نظام باشند.

رییس پلیس فارس با مناسب دانستن تعامل مناسب دستگاه قضایی با نیروی انتظامی استان، موفقیت های حاصل شده در ارتقا امنیت اجتماعی را نتیجه این تعامل وهمکاری دانست و گفت: مأموران انتظامی استان فارس در انجام ماموریت های خود عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

سردار سجادیان تعامل پلیس با قوه قضاییه را موجب بالا رفتن احساس امنیت در بین مردم دانست و اضافه کرد: تقویت تعامل پلیس با دستگاه قضایی موجب افزایش نظم و امنیت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهد شد.

رییس پلیس فارس با بیان اینکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دو سازمان مکمل همدیگر هستند و تلاش و جدیت خاصی در ایجاد امنیت دارند بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرم وظیفه تمام دستگاه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.ک/2

7374/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا