Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نیسان قشقایی روگ اسپرت ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد + عکس

نیسان قشقایی روگ اسپرت ۲۰۱۷ نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ در حالی روز گذشته رونمایی شد که نیسان روگ اسپرت نسخه‌ی آمریکایی نسل دوم نیسان قشقایی است که از اواخر سال ۲۰۱۴ در دیگر نقاط دنیا به فروش رسیده است. این مدل جدید با طولی معادل ۴.۴ متر تقریباً ۳۰.۵ سانتی‌متر از مدل Rogue طول کمتری دارد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

البته فراموش نوشد که در نیسان قشقایی روگ اسپرت ۲۰۱۷ تفاوت در فاصله‌ی بین دو محور جلو و عقب خودرو تنها ۵.۱ سانتی‌متر است و سایز کوچک‌تر نیسان روگ اسپرت باعث چابکی بیشتر آن در خیابان‌ های کم عرض شهری نیز خواهد شد.

نیسان Rogue و نیسان قشقایی روگ اسپرت ۲۰۱۷ هر دو از یک پلتفرم مشترک بهره می‌برند و در حالت استاندارد دیفرانسیل جلو هستند و به‌عنوان گزینه‌ ی انتخابی ، قابلیت چهارچرخ محرک آن‌ها نیز در دسترس است. ولی روگ اسپرت منحصراً دارای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی است در حالی‌ که مدل روگ در پیشرانه دو گزینه‌ی ۴ سیلندر خطی و هیبریدی را در اختیارتان می‌گذارد. سیستم انتقال قدرت آن متشکل از یک پیشرانه‌ی ۲.۰ لیتری همراه با یک جعبه دنده‌ی CVT توان تولید ۱۴۱ اسب‌بخار و گشتاوری در حدود ۱۹۹.۳ نیوتن‌متر دارد.

البته باید گفت که اخبار دقیق در خصوص قیمت نیسان قشقایی روگ اسپرت ۲۰۱۷ زمانی اعلام خواهد شد که عرضه‌ ی این خودرو به بازار نزدیک باشد اما یقینا شروع قیمت آن کمتر از ۲۴ هزار دلاری برای مدل ۲۰۱۷ آن نخواهد بود.

اما این نکته فراموش نشود که چند آپشن خاص و کارآمد در نیسان قشقایی روگ اسپرت ۲۰۱۷ وجود دارد که قیمت آن را در مقابل رقبایش بالاتر خواهد برد. آپشن های ارزشمندی که شامل چراغ جلوهای ال‌ای‌دی، یک صندلی راننده‌ی برقی با قابلیت تنظیم از ۶ جهت، یک فرمان و دسته‌ی تعویض دنده با پوشش چرم و سیستم سرگرمی‌های درون خودرویی NissanConnect به‌همراه قابلیت مسیریابی هستند.

منبع : motorauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا