Mihanpostگوناگون

هتل صخره ای خرم آباد تعیین تکلیف شد/ برای تکمیل پروژه مصمم هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه صنعت گردشگری در اقتصاد لرستان سهم قابل توجهی نداشته است اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی توسط متولیان امر در سال ۹۴ این سهم ارتقا پیدا کند.

وی از تعیین تکلیف هتل صخره ای خرم آباد پس از سالها تعطیلی و بلاتکلیفی پروژه خبر داد و بیان داشت: این هتل از مالک آن گرفته و به بانک واگذار شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در هیئت مدیره بانک عامل مصوب شد که ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سرمایه گذاری شود ادامه داد: مشاور پروژه هتل صخره ای نیز توسط بانک از تهران انتخاب شده است.

بازوند با بیان اینکه به لحاظ حقوقی بانک و مالک موضوع را با هم باید حل کنند ادامه داد: مصمم هستیم که هتل صخره ای خرم آباد هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

هفته آینده پرواز عسلویه در فرودگاه خرم آباد راه اندازی می شود

وی از پیگیری بنیاد مستضعفان برای احداث هتل پنج ستاره در استان خبر داد و گفت: احداث این هتل از مصوبات سفر رئیس جمهور بوده که چهار هکتار زمین برای احداث آن اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تلاش می کنیم که زیرساختهای لازم برای توسعه صنعت گردشگری در استان فراهم شود یادآور شد: همچنین در این راستا هفته آینده پرواز عسلویه در فرودگاه خرم آباد راه اندازی خواهد شد.

بازوند هدف از راه اندازی این پرواز را علاوه بر تسهیل امکان تردد برای لرستانیها، جذب گردشگران از عسلویه دانست و یادآور شد: با راه اندازی این پرواز امیدواریم که مهندسان و کارگران مشغول به کار در عسلویه مقصد سفرهای گردشگری خود را لرستان قرار دهند.

وی از مسئولان میراث فرهنگی خواست که نسبت به ارائه و معرفی خدمات گردشگری برای جذب گردشگران از عسلویه اقدام کنند و یادآور شد: همچنین باید کار تبلیغات و اطلاع رسانی در این زمینه به طور جدی صورت گیرد.

استاندار لرستان از مطبوعات و رسانه های استان خواست که در زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی به کمک مدیریت اجرایی استان بیایند و افزود: باید به گونه ای عمل شود که میل به سرمایه گذاری در لرستان افزایش یابد.

بازوند با بیان اینکه نتیجه جذب سرمایه گذار و رونق صنعت گردشگری را در معیشت مردم می توان مشاهده کرد افزود: خوب زندگی کردن حق مردم لرستان است.

وی اولویت نخست مدیریت ارشد استان را توسعه اقتصادی دانست و یادآور شد: وقتی رهبر معظم انقلاب طی چندین سال متوالی در نامگذاری سال مباحث اقتصادی را مورد توجه قرار می دهند نشان می دهد که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا