Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

هدست واقعیت مجازی Eagle دنیای کاربرانش را متحول خواهد کرد

شرکت های Kopin و Pico به تازگی هدست واقعیت مجازی Eagle را در حالی به دنیای تکنولوژی و علاقه مندان به واقعیت های مجازی معرفی کرده اند که کاربران به هنگام استفاده از این هدست، به راحتی می توانند متوجه اتفاق های اطرافشان شوند. فناوری جدید هدست واقعیت مجازی که امروز در میهن پست توضیحاتی از آن را برای کاربران همیشه همراه ارائه خواهیم داد. با ما همراه شوید.

این در حالی است که سازندگان هدست واقعیت مجازی Eagle در خصوص محصولشان به رسانه ها  گفته اند:

گرچه کمتر کسی پیدا می شود که حین استفاده از این محصولات تمایلی برای راه رفتن داشته باشد، اما اگر کاربری قصد چنین کاری را داشته باشد، این هدست تئاتر خانگی قادر است حضور افراد نزدیک شما را تشخیص دهد. در نتیجه می توانید در دنیای مجازی به سر ببرید و در عین حال برای سلام کردن به اطرافیانتان پیش قدم شوید.

بنابراین شرکت های کاپین Kopin و پیکو Pico تولید کنندگان هدست واقعیت مجازی Eagle یک مشکل بزرگ پیش روی هدست های واقعیت مجازی را در حالی حل کرده اند که این گجت های شگفت انگیز دارای یک مشکل بزرگی هستند و آن هم این است که این گجت پر طرفدار موقع استفاده توسط کاربر ، کل صورت آن را پوشانده و تقریبا فرد استفاده کننده را از دنیای واقعی غافل می کند ، طوری که کاربر ممکن است در جریان اتفاقات پیرامون خود قرار نگیرد و حتی این شرایط برای او دردسرهای خطرناکی ایجاد کند.

هدست واقعیت مجازی Eagle
کاربران هدست واقعیت مجازی Eagle موقع استفاده از این گجت می توانند اطرافشان را نیز کنترل کنند

با این حال انگار سازندگان هدست واقعیت مجازی Eagle برای این مشکل راه حلی پیدا کرده‌اند ، راه حلی که با یک نمایشگر 80 اینچی حل شده و در عین حال کاربران این نوع از هدست واقعیت مجازی نسبت به دنیای واقعی اطراف خود کاملا بی اطلاع نخواهند بود و به لطف نمایشگر 80 اینچی به کار رفته در این هدست ، آن ها می تواند به هنگام استفاده از این گجت کنترل خاصی نیز بر اطراف خود داشته باشند.

همانطور که شما هم می دانید مهمترین بخش از هدست های واقعیت مجازی نمایشگر آن هاست. که در این میان نیز هدست واقعیت مجازی Eagle از آن جهت از دو نمایشگر اولد 720p در اندازه 0.49 اینچ بهره می برد که ضمن استفاده از نرخ روشنایی 1000 نیت ، در مقابل باعث هم شده تا این گجت به انرژی باتری چندانی نیاز نداشته باشد.

بنابراین به نظر نمی رسد این هدست تئاتر خانگی مانند هدست Avegant مدل Glyph از نوع تبدیل شونده باشد؛ لذا زمانی که بخواهید فقط به موسیقی گوش دهید، چندان به کارتان نمی آید.

البته در پایان نیز باید گفت ، کاربرانی هم هستند که برای داشتن هدست واقعیت مجازی Eagle لحظه شماری می کنند، بنابراین راهی نیست جز این که باید صبر کنند تا نسخه تکمیل شده این گجت پر طرفدار که تا به حال فقط در بازار چین قابل خرید است ، برای عرضه و فروش به کشورهایشان راه پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا