گوناگون

هدف از برگزاری همایش سرب وروی ارتقای حوزه صنعت و معدن در زنجان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوشه ظهر چهارشنبه در دومین همایش ملی سرب و روی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، افزود: ۶۳ مقاله شفاهی و پوستری به این همایش ارایه شده است.

وی اظهار داشت: این کنفرانس در ۱۲ محور تخصصی تعریف شده و از علاقه‌مندان برای ارایه مقاله برای شرکت در کنفرانس دعوت به عمل آمده است.  

دبیر علمی همایش سرب و روی کشور تاکید کرد: از ۲۰۰ مقاله ارائه شده به دبیرخانه پس از داوری ۶۳ مقاله جهت ارائه در کنفرانس به صورت شفاهی و پوستری انتخاب شده است.  

نوشه  به اهداف برگزاری این همایش اشاره کردو گفت: برگزاری کنفرانس زمینه خوبی برای اطلاع از آخرین یافته‌های علمی و هم‌افزایی در جهت بهره‌برداری هر چه بیشتر از توانمندی های این حوزه در راستای توسعه کشور و ارتقای صنعت سرب و روی در کشور است.

وی تصریح کرد: این استان با توجه به پتانسیلی که در حوزه صنعت و معدن دارد می تواند در تربیت متخصصین و دانشجویان بسیار موفق شود.

دبیر علمی دومین همایش سرب و روی کشور افزود: از سال ۸۴ زیر بنای این رشته در دانشگاه آزاد زنجان توسط دکتر داود مرادخانی پایه گذاری شد و در سال ۸۶ این دانشگاه در دو رشته کار شناسی پیوسته متالوژی و استخراج فلزات دانشجو جذب کرد.

نوشه افزود: این دانشگاه در مقطع کار شناسی ناپیوسته ذوب فلزات هم دانشجو جذب کرده است.

وی یاد آورشد: این دانشگاه در رشته متالوژی ۹۰۰ دانشجو و ذوب فلزات هزار نفر در طی سالهای گذشته فارغ التحصیل شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا