گوناگون

هدف اصلی امام راحل از تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ اسلام بود

81211336 5778439

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز یکشنبه در آیین بهره برداری از مجتمع فرهنگی نور سازمان تبلیغات اسلامی بیجار افزود: حضرت نبی اکرم (ص) در مکه و حتی زمانیکه حکومت را در مدینه منوره در دست داشتند کارش تبلیغ و تبیین احکام اسلام بود.

وی با تشریح مفاهیم قرآنی سوره اعراف افزود: این سوره به صراحت از انبیا الهی به عنوان مبلغ و ناصح نام برده تا در راستای فطرت انسان ها، اسلام را تبلیغ نمایند.

روحانی نژاد به بیان شرایط ناصح در اسلام پرداخت و گفت: ناصح باید امین، نترس و خدا ترس باشد تا بتواند همانند امام راحل در برابر دنیا ایستادگی کند و اسلام را تبلیغ نمایند حتی اگر در خشکی به او راه ندهند و ناچاراً در کشتی تبلیغ دین نماید.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور به تمرکز دشمنان بر موضوع ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: در فتنه سال 88 دشمن روی کنارگذاشتن ولایت فقیه کار کرده بود و در این راستا برنامه ریری طولانی انجام داده بود.

روحانی نژاد به روش های نوین تبلیغ در دنیای امروز و عدم کارایی تبلیغ چهره به چهره پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب تادکید کرده است در کارها منسجم و تشکیلاتی اقدام گردد، لذا اگر سازمان یافته و براساس یک نظام مدون حرکت نشود دچار حرکت های تکراری و اتلاف وقت و نیرو خواهیم شد.ک/2

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا