گوناگون

هر ملتی که قدردان معلم خود باشد در مسیر توسعه جامعه پایدار گام برداشته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ هر ملتی که قدردان معلم خود باشد در مسیر توسعه جامعه پایدار گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، صابر سپهری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل همزمان با هفته در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با هفته معلم از 267 معلم نمونه اردبیل تجلیل می‌شود، گفت: از این تعداد، یک نفر به نام امید علی نائب‌ پور از پارس‌ آباد معلم نمونه کشوری و 14 نفر نیز معلمان نمونه استانی هستند که در سومین روز هفته معلم از آن‌ها تجلیل می‌شود.

سپهری گفت: آموزش و پرورش متعهد شده است تا برنامه آموزش همگانی را در دستور کار خود قرار دهد که این برنامه در راستای توسعه عدالت آموزشی و تحت پوشش قرار دادن دختران در مناطق محروم است که از تحصیل بازمانده‌اند.

وی تصریح کرد: تنها راه جذب معلم از این به بعد در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان امکان‌پذیر است که 100 شعبه این دانشگاه در سراسر کشور و به تبع آن سه شعبه در استان اردبیل فعالیت می‌کند و در تربیت زبده‌ترین نیروها برای آموزش و پرورش فعالیتی چشمگیر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان این‌که 20 هزار کادر آموزشی و تربیتی در استان اردبیل مسئولیت 240 دانش‌آموز را در عرصه تحصیلی بر عهده دارند، گفت: با احتساب اولیا و دانش‌آموزان در استان اردبیل 600 هزار نفر روزانه در این نظام درگیر و مشغول مسائل مختلف هستند که با تقویت این جبهه می‌توان کشور را در مسیر توسعه‌ یافتگی قرار داد.

وی از برگزاری مسابقات متعدد ورزشی،‌ هنری و فرهنگی در جای جای استان اردبیل و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای فرهنگیان خبرداد و خاطرنشان کرد: هر ملتی که قدردان معلم خود باشد در مسیر توسعه جامعه پایدار گام برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کنکور و دانشگاه‌ها در بین خانواده‌ها بر تدریس با کیفیت معلمان و آماده سازی آنها جهت ورود به دانشگاه و نیز همکاری تمام سیستم‌های اجتماعی برای ارتقای رتبه کنکور استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رتبه استان در کنکور 14 کشوری می‌باشد از تلاش برای بهبود کیفیت آموزشی و ارتقای رتبه استان خبر داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا