گوناگون

هفته‌اي دو جلسه در ورزشگاه يادگار امام قم به صبا زمين تمرين مي‌دهيم

توحيد محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ورزشگاه يادگار امام از سال 1386 راه‌اندازي شده و از سال 1387 كه تيم فوتبال صبا باتري به قم منتقل شد و به نام صبا و به عنوان نماينده قم در مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور حضور يافت، ميزبان بازي‌هاي خانگي اين تيم بوده است.

وي ادامه داد: در اين سال‌ها صباي قم در دو دوره ميزبان بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، 6 دوره بازي‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور و برخي بازي‌هاي 6 دوره اخير جام حذفي فوتبال كشور بوده است و انشاءالله آماده مي‌شويم تا ميزبان بازي‌هاي اين تيم در ليگ چهاردهم و جام حذفي باشيم.

مدير ورزشگاه يادگار امام قم اضافه كرد: با توجه به اينكه قرار است تيم فوتبال صبا از فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به شهر مقدس قم انتقال يابد، هماهنگي‌هايي از سوي اداره كل ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگي ورزشي صبا با اين ورزشگاه برقرار شده است و با توجه به اينكه اين ورزشگاه بايد ميزبان بازي‌هاي صبا در ليگ برتر و جام حذفي و مسابقات ماهان تنديس قم در ليگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌هاي كشور باشد، آمادگي داريم كه هفته‌اي دو جلسه ميزبان تمرينات آماده سازي صباي قم باشيم.

وي يادآور شد: در نشست‌هايي كه با مدير كل ورزش و جوانان و همچنين مديريت باشگاه صبا داشته‌ايم تعامل و همكاري خوبي بين اين عزيزان و ورزشگاه يادگار امام برقرار شده و ما از هر نظر اين آمادگي را داريم كه ورزشگاه را هم براي تمرين و هم براي بازي‌هاي صبا در ليگ برتر آماده كنيم.

محمدي خاطرنشان كرد: از زماني‌ كه مسئوليت مديريت ورزشگاه يادگار امام را در سال 1389 پذيرفته‌ام تمام سعي و تلاشم اين بوده كه از اين سرمايه ارزشمند و عظيم بيت‌المال به خوبي حفاظت و حراست كنيم، خوشبختانه تمام قسمت‌هاي ورزشگاه كه با همت اداره كل ورزش و جوانان تجهيز شده شرايط خوبي دارد و از هر نظر امسال نيز براي ميزباني بازي‌ها و انشاءالله پذيرايي از تمرينات صباي قم آمادگي داريم.

وي در ادامه به آخرين وضعيت زمين چمن اين ورزشگاه اشاره كرد و بيان داشت: با تمهيداتي كه در نظر گرفته‌ايم وضعيت چمن ورزشگاه بسيار مطلوب است و جديدا نيز سيستم تقويت چمن ورزشگاه را مكانيزه كرده‌ايم كه در شرايط مختلف آب و هوايي و وزش بادهاي شديد در منطقه از نظر تقويت چمن مشكلي نداشته‌ باشيم.

مدير ورزشگاه يادگار امام قم در ادامه از همكاري خود با مجموعه ورزشي هلال‌احمر به منظور ترميم زمين چمن اين ورزشگاه خبر داد و عنوان داشت: با توجه به مذاكره‌اي كه با مسئولان باشگاه صبا داشتم قرار شد نماينده باشگاه صبا در هلال احمر و مشاور زمين اين ورزشگاه باشم تا شرايط آن را نيز به كيفيت مطلوب برسانيم.
 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا