گوناگون

هفت میلیارد ریال به شهرک های صنعتی گچساران اختصاص یافت

81202877 5763683

سهراب بنام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و دو درصد نفت برای اجرای شبکه داخلی و تکمیل زیرساخت ها شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: 48 واحد صنعتی در شهرک های ˈ خان احمدˈ، ˈامامزاده جعفر ˈو ˈچهار بیشه ˈ گچساران وجود دارد که از این تعداد 24 واحد با اشتغالزایی 356 نفر فعال می باشد.

بنام اظهار داشت: 32 میلیارد ریال امسال به شهرک های صنعتی این استان اختصاص یافت که این میزان نسبت به اعتبارات سال گذشته 13 میلیارد ریال کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 45 میلیارد ریال به شهرک های صنعتی این استان اختصاص یافت ابراز داشت: 17 درصد از این اعتبارات تاکنون جذب شده است.

وی تصریح کرد: توسعه و تامین امکانات شهرک صنعتی از اولویت های استان است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 19شهرک و ناحیه صنعتی در این استان وجود دارد که 12 مورد آن در حال فعالیت و هفت شهرک صنعتی دیگر در حال اجراست.

وی با اشاره به استقرار244 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرک های صنعتی باید از حالت سنتی خارج شوند و به سمت خلاقیت ها و نوآوری جدید گام بردارند.

بنام مساحت 12 شهرک صنعتی در دست اجرا را 648 هکتار اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از 150 هکتاز از این زمین به صنعت گران واگذار شده است.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت های مطلوبی برای جذب سرمایه گذاران بخش صنعت برخوردار است که باید با فراهم کردن زیرساخت های لازم زمینه جذب آنها را فراهم کرد.

7461/566

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا