گوناگون

هندبال منزیم فردوس مقندرانه در برابر گهر تهران ظاهر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شعبانپور بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در بیرجند اظهارکرد: در نخستین بازی خود با تیم گهر تهران از شرایط میزبانی بهره گرفته و با اقتدار ظاهر می‌شویم.

وی با بیان اینکه در دیدار هفته نخست مسابقات لیگ برتر هندبال کشور به قرعه استراحت خوردیم، گفت: در ادامه هفته دوم دیدارها فردا سه‌شنبه مقتدرانه در سالن مخابرات بیرجند میزبان تیم گهر تهران هستیم.

شعبانپور بیان کرد: چهار بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال منیزیم فردوس امید سکناری، مجتبی کریمیان، مهرداد صمصام، سلامان بربت هستند که در مسابقات کره جنوبی تیم ملی کشورمان را همراهی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در مسابقات از بازیکنانی چون جلال کیانی و فرهاد شفیعی نیز استفاده خواهیم کرد.

شعبانپور با بیان اینکه تیم حریف در دیدار نخست تیم بسیار قدری است، گفت: با بهره‌گیری از تجربه ملی‌پوشان و شرایط میزبانی بازی خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

به گفته وی در این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور 13 تیم حضور دارند.

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی از حضور این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خبر داد و گفت: این مسابقات آذر‌ماه امسال به میزبانی قطر برگزار می‌شود.

شعبانپور یادآور شد: 10 تیم در این مسابقات حضور دارند که کشورهای عربستان، اردن، عمان و امارت هر کدام با یک تیم و قطر و کویت هرکدام به ترتیب با سه و دو تیم، به همراه یک تیم از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا