گوناگون

هنر می تواند ابزار نشر دین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، شامگاه پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان، ضمن تشکر از توجهات آیت الله نورمفیدی به حوزه فرهنگ و هنر گفت: خوشبختانه شما چشم به واقعیت های تلخ نمی بندید و از دین هم دفاع بد نمی کنید.

وی با بیان این که می شود مسلمان واقعی بود و از هنر هم بهره جست، گفت: هنر رقیب دین نیست و می تواند ابزار نشر دین هم باشد.

در ادامه مدیرکل مرکز اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد هم ضمن تشکر از پیگیری های آیت الله نورمفیدی در بحث فرهنگ گفت: در برخی استان ها استاندار و ائمه جمعه و مدیران همسویی ندارند و گلستان تنها استانی است که این هم سویی و هم نظری درباره مدیرکل ارشاد وجود دارد.

بابک دربیکی با بیان این که یک تشکر شخصی هم دارم، تصریح کرد: برگزاری مراسم استاد لطفی در گرگان افتخاری برای من در وزارت ارشاد است و حضور شما هم در این مراسم و آن هم در شرایطی که هجمه های زیادی وارد است باعث افتخاری برای ما شد.

سپس از یکی هنرمندان این نشست اشعاری را باره امام زمان (عج) قرائت کرد و گفت: بیش از 6 سال عقب ماندگی داریم، انجمن های هنری ما مانند شعر تعطیل شده اند و افتخاراتی هم که کسب شده مانند عکاسان شخصی و حاصل تلاش و هزینه انفرادی بوده است.

حسین ضمیری با تاکید بر این که حمایت از انجمن های هنری نشد، تصریح کرد: حوزه چاپ هم که کارهایی برای ارشاد داشت مورد بی مهری واقع می شد و آثار تولیدات به استان های دیگر داده می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا