گوناگون

واریز وجه به حساب پیمانکاران و تعاونی‌های مسکن مهر مشکل ساز شده است

مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: واریز وجه واحدهای مسکن مهر به حساب پیمانکاران و تعاونی‌های مسکن مهر ممنوع است.

داریوش حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: با توجه به بروز برخی مشکلات در سامانه واریز وجوه مسکن مهر از متقاضیان درخواست می‌شود از واریز هر گونه وجهی به حساب پیمانکاران و یا تعاونی‌های مسکن مهر خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر متقاضیان باقی مانده وجوه واحدهای مسکونی خود را به حساب پیمانکاران و یا تعاونی های مسکن مهر واریز کنند، در صورت بروز مشکل اداره کل راه و شهرسازی استان هیچ مسئولیتی متقبل نخواهد شد.

وی افزود: متقاضیان برای جلوگیری از بروز مشکل می بایست باقی مانده وجوه خود را صرفاً به حساب سامانه خود در بانک مسکن واریز نمایند.

این مسئول گفت: خوشبختانه روند تکمیل واحدهای مسکن مهر استان البرز به خوبی پیش می‌رود و امید است تا پایان سال تعداد زیادی از متقاضیان خانه دار شوند.

حسینی تصریح کرد: ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر باید به همراه ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فراهم کردن شرایط زندگی راحت ساکنان باشد بنابراین از دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری‌های لازم را داشته باشند تا امکانات لازم(آب، برق، گاز، مدرسه، فضای سبز و …) در محدوده این واحدها ایجاد شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا