گوناگون

وجود مه غلیظ میدان دید را در جادهای زنجان کاهش داده است

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر بارش بسیار شدید در محور زنجان به قزوین و زنجان به تبریز حاکم است افزود: هم اکنون سطح جاده بسیار لغزنده و خیس است افزود: رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بارشها  در محورهای مواصلاتی زنجان حاکم است مه غلیظ در گردنه های ذاکر ،خانچایی ، پاپایی و قلی کندی مشاهده می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: با توجه به کاهش افق دید کلیه وسایل نقلیه با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه تردد  کنند و خوشبختانه تاکنون با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها هیچ مشکلی پیش نیامده است.

سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: پلیس راه در راستای برقراری امنیت جاده ها در فصل پاییزکنترل محسوس و نامحسوس خود از جاده ها را در دستور کاری خود دارد.

وی، از رانندگانی که در فصل پاییز اقدام به مسافرت می کنند خواست خودرو خود را به سیستم گرمایشی مجهز و قبل از حرکت خودرو را از لحاظ فنی و ایمنی کنترل کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان، تصریح کرد : متاسفانه در فصل پاییز به علت بارش چون جاده ها لغزنده است رانندگان نمی توانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند بنابراین رانندگان از سرعت غیر مجاز خودداری کنند.  

سرهنگ شیر محمدی به عامل تصادفات در زمان بارش در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: در زمان بارش 70 درصد از عامل تصادفات سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز است که در این راستا رانندگان مد نظر قرار دهند در این فصل حساس این سه عامل خطر ساز را در رانندگی خود لحاظ کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان، همچنین از محدودیت ترافیک محور زنجان به قزوین ، زنجان به تبریز خبر داد و گفت: این جاده ها در حال آسفالت ریزی هستند.

سرهنگ شیر محمدی با اشاره به برگشت حجاج زنجانی از حج تمتع گفت: در حال حاضر در محور  جاده فرودگاه بارش حاکم است و دید بسیار ضعیف می باشد شهروندان  در زمان تردد در  این جاده صبر را سر لوحه کاری خود قرار دهند و با دقت رانندگی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا