گوناگون

وجود 1700 پروژه نیمه‎تمام در لرستان

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: در حال حاضر 1700 پروژه عمرانی نیمه‎تمام در استان لرستان وجود دارد که برای تکمیل آنها هزاران میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، رضا آریایی در جلسه شورای اداری بروجرد افزود: در حال حاضر مصوبات زیادی در شهرستان داریم که متاسفانه پیگیری برای اجرایی شدن این مصوبات کم است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تصریح کرد: با توجه به سفر هیئت دولت به استان لرستان مبلغ 25 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در سال‎جاری برای شهرستان بروجرد ابلاغ شده است. این اعتبارات برای تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام اختصاص می‌یابد.

وی گفت: در حال حاضر پیمانکاران پروژه‌ها از دستگاه‌های اجرایی 600 میلیارد تومان طلب دارند. اعتبارات عمرانی استان لرستان در سال‎جاری 345 میلیارد تومان است. در صورتی که هیچ فعالیتی در طی دو سال در استان انجام نشود فقط طلب پیمانکاران پرداخت می‎شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد افزود: چهار خطه کردن محور بروجرد – اراک، تامین آب شرب بروجرد و تکمیل سالن‎های ورزشی در قالب تخصیص اعتبار 25 میلیاردی انجام خواهد شد.

آریایی اظهار کرد: بیمارستان‎های شهرستان بروجرد از لحاظ وضعیت بهداشت و درمان در این شهر مطلوب نبوده و جوابگوی نیاز مردم شهرستان نیست. شهرستان بروجرد دارای پزشکان و پیراپزشکان متخصصی است اما تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی با توجه به اعتبارات فعلی امکان‎پذیر نبوده و تا پایان سال 94 تکمیل می‎شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد اضافه کرد: در حال حاضر بیکاری جوانان در استان و شهرستان بروجرد یک معضل محسوب می‌شود که رفع آن به حمایت بخش خصوصی بستگی دارد. مشکل اصلی جامعه، بیکاری جوانان است و مشکل اشتغال بدون حمایت از سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا