گوناگون

وحدت شیعه و سنی عامل اقتدار کشور ما است/ توسعه پارس جنوبی اثرات ملی و بین‌المللی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی عصر چهارشنبه در نشست شورای تامین شهرستان عسلویه با اشاره به برخی از دغدغه‌های مطرح شده توسط مسئولان این شهرستان اظهار داشت: صحبت‌هایی مبنی بر وحدت شیعه و سنی در این نشست می‌شنویم که بسیار جای خرسندی است.

وی همچنین به اهمیت بسیار بالای این وحدت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: انتظار ما هم از مردم مسلمان و انقلابی همین است چرا که وحدت شیعه و سنی عامل اقتدار کشور ما است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: باید قدر وحدت را بیشتر بدانیم چرا که وقتی عملکرد ما همراه با اتحاد بیشتر باشد، با قوت و برادری اهداف خود را پیش می‌بریم.

وی با اشاره به کمک های مجلس برای تکمیل طرح‌های در دست اجرای پارس جنوبی ادامه داد: امسال کمک کردیم که پروژه‌های در دست انجام در این منطقه پیش رفته و به نتیجه برسد.

توسعه پارس جنوبی اثرات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد

لاریجانی خاطرنشان ساخت: منطقه ویژه پارس جنوبی دارای تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد و انرژی کشور است و توسعه این منطقه نیز اثرات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد و برای عملیاتی شدن همه فازهای این منطقه باید تلاش بیشتری از سوی همه مسئولان ذی‌ربط صورت بگیرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهمی تکمیل پروژه‌های این منطقه در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال، بیان داشت: حضور صنایع در هر منطقه باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود و همه نمایندگان تلاش دارند تا صنایع را هر چند هم کوچک باشد در منطقه خود مسقر سازند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای پروژه‌هایی که جنبه‌های ملی دارند باید تلاش بیشتری از سوی مجمع نمایندگان هر استان صورت بگیرد و اعتبارات مناسب برای توسعه این پروژه‌ها جذب و هزینه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا