گوناگون

بهره گیری از فناوری نانو سبب انقلاب علمی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان عصر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه، فناوری نانو یکی از دغدغه هاست که باید مد نظر همه همکاران قرار گیرد گفت: گامی در این راستا، دولت تدبیر و امید برداشته و آموزش و پرورش درصد است تا در این بخش همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان امروز با شور و شوق دیگری در کلاس درس حضور می یابند تصریح کرد: معلمان با تجهیز به فناوری نو نیاز آنها را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه، مهمترین بحث اوقات فراغت است تاکید کرد: وظیفه ماست که این موضوع را در برنامه اجرایی قرار دهیم و بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در سنوات مختلف گامهای بلندی در این امر برداشته اند.

وی با اشاره به اینکه، همه ساله اقدامات شایسته تری در حوزه ایام فراغت انجام می شود، گفت: مازندران جزو استانهای مهم در این امر است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: امید است با هماهنگی بین آموزش پرورش ، نوسازی و بسیج سازندگی به سویی رویم که حداکثر بهره وری را در ایام فراغت داشته باشیم.

نبیان با بیان اینکه نهاد خانواده اساسی ترین نهاد است گفت: آموزش و پرورش در طول تحصیل فرزندان به درس و بحثهای علمی توجه بیشتری داشته باشد و اوقات فراغت دانش آموزان فرصت خوبی است که با برنامه های کمک آموزشی آنها را برای شروع فصل تحصیل جدید آماده کنیم.

نبیان همچنین با گرامیداشت حماسه 24 خردادماه گفت: حضور در پای صندوقهای رای سبب جاری شدن امید در بین مردم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا