پیشنهاد سردبیرحوادثهوا فضا

وحشت در پرواز فلوریدا با انفجار موتور هواپیما + عکس

وحشت در پرواز فلوریدا با انفجار موتور هواپیمای مسافربری در خطوط هوایی جنوب غربی آمریکا در هفته گذشته در حالی مسافر این پرواز را به وحشت انداخت که بعد از یک انفجار مهیب هواپیما از مسر خود منحرف و با زکاوت خلبان این پرواز توانست بدون هیچ گونه تلفاتی سانحه را رد و دوباره بر روی باند فرود آید . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گزارش فرودگاه های آمریکا در خصوص این حادثه رخ داده به این صورت گزارش شده است که این پرواز – از اورلاندو به نیو اورلاندو – به دلیل انفجار و از کار افتادن یکی از موتورهای فرعی و پاره شدن تسمه دور موتور به همراه صدای انفجار ناشی از آن حدود ساعت ۹:۴۰ صبح رخ داده و در پی این اتفاق به بدنه و بالهای هواپیما آسیب جدی وارد شده است.

البته در این پرواز خوشبختانه به ۹۹ مسافر و ۵ خدمه هیچ جراحت و آسیبی وارد نشده است و تنها رعب و وحشت درون کابین به دلیل صدای مهیب و انحراف یکباره هواپیمای مسافربری بود که حال عمومی مسافران را بد کرده و این در حالی بوده است که تعدادی از مسافران بعد از این حادثه از ماسک های اکسیژن داخل کابین هواپیما برای بهبود تنفسشان استفاده کرده اند.

بعد از رخداد عکس هایی از این جادثه در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده که در زمان حادثه توسط یکی از مسافران از موتوری این هواپیمای گرفته شده بود.

حادثه برای این هواپیما زمانی رخ داد که این هواپیمای مسافربری در حین برخواستن از باند فرودگاه بود که تصاویری از این حادثه استرس آور و خطرناک را با هم در میهن پست تماشا می کنیم.

 

منبع : dailymail

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا