Mihanpostپیشنهاد سردبیرحوادثورزشی

ورزشکاری که بعد از پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو خودکشی می کند ؟!

ماریکی ورفورت ورزشکاری از بلژیک است که بعد از پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو خودکشی می کند ؟! این ورزشکار که قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن نیز هست با بیماری رو به رو شده که منجر به از دست دادن پاهایش شده و هر روز درد زیادی را تحمل می کند خود شده است. اوتانازی یا مرگ خوش در بلژیک برای بیماریهای لاعلاج، قانونی است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

ماریکی ورفورت ورزشکار بلژیکی اعلام کرده است که بعد از پایان این دوره از رقابت ها درخواست اوتانازی – مرگ خوش – خواهد داشت. او با بیماری رو به رو شده که منجر به از دست دادن پاهای خود شده است.
او درباره این موضوع گفت:‌ ریو آخرین امید من است و دوست دارم با مدال آن را تمام کنم. در حال فکر کردن به اوتانازی هستم. رقابت در ریو بسیار سخت خواهد بود. تمرین های خوبی نداشتم و می دانم کسب مدال در ریو بسیار مشکل خواهد بود.
این ورزشکار معلول در دوومیدانی در سال ۲۰۱۲ در لندن یک مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرد. او بیش از ۱۰ دقیقه در شب نمی‌تواند بخوابد و با درد زیادی زندگی خود را پیش می‌برد و به همین خاطر می خواهد بعد از پارالمپیک ریو از اوتانازی استفاده کند چرا که اوتانازی در کشور بلژیک از سال ۲۰۰۲ مجاز و قانونی است.

با هم در میهن پست تصاویری از ماریکی ورفورت ورزشکار بلژیکی و قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن از تماشا می کنیم.

منبع : express

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا