Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعلمی و فناوری

گزارش تصویری از ربات های رستوران‌دار

یک گزارش تصویری از ربات های رستوران‌دار را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا ببینید در آینده چطور ربات ها تماما جایگزین کارگران انسانی خواهند شد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

ربات ها در ویژگی ها و با قابلیت های خاصی طراحی و تولید می شوند تا کار ها را برای اسنان ها ساده تر کنند و یا از هزینه های اضافی بکاهند . این بار دانشمندان رباتیک به سمت آشپزی و رستوران داری رفته اند . برای مثال در  موسسه فناوری ماساچوست متخصصان رباتی طراحی کرده اند که می تواند غذاهای زیادی را تنها در عرض پنج دقیقه حاضر کنند . پخت غذا توسط یک سیستم رباتیکی به نام Spyce  انجام خواهد شد و کاملا بهداشتی و بی نقص است .

شرکت Momentum Machines هم  در دره سیلیکون ولی آمریکا در حال کار روی یک پروژه رباتیکی آشپزی است که می تواند ۴۰۰ ساندویچ همبرگر را تنها در عرض یک ساعت آماده کند .

جدایی این پروژه های علمی  رستورانی در چین آغاز به کار کرده که تمامی پیش خدمت هایش ربات هایی جالب و هوشمند هستند . البته در این رستوران ها غذا توسط آشپزان حرفه ای آماده شده و در اختیار ربات هم قرار می گیرد آنها وظیفه حمل و سرویس رسانی به مشتریان را در رستوران بر عهده دارند .

گفتنی است که پیش از این هم رستوران های دیگری دست به چنین کاری زدند اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که استفاده از انسان برای کار پیشخدمتی به دلیل برقراری ارتباط بهتر مناسب تر است .

اما هیچ بعید نیست که خیلی زود ربات ها جایگزین آشپزها هم شوند چرا که یک ربات اگر به خوبی طراحی شود می تواند سریع تر ، بهداشتی تر و شاید حتی خوشمزه تر از یک انسان غذا را آماده کند .

با هم در میهن پست تصاویری از گزارش تصویری ربات های رستوران‌دار  در چین را تماشا می کنیم.

 

منبع : eltiempo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا