Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریعمومیموبایل و تبلت

نگاهی به گوشی TP-LINK Neffos C5 Max کمپانی TP-LINK

معرفی و بررسی گوشی Neffos C5 Max شرکت تی پی لینک شاید به شما کمک کند تا این گوشی هوشمند جدید چینی را بهتر بشناسید . گوشی C5 Max تنهای یک نمونه از سه نوع گوشی جدید شرکت تی پی لینک است که به بازار عرضه شده . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

شرکت تی پی لینک در ایران بیشتر برای مودم ها و تجهیزات شبکه ای که تولید می کند معروف است . اما حالا این شرکت با عرضه گوشی Neffos C5 Max قصد دارد که نام خود را به یک تولید کننده گوشی موفق تغییر دهد .

گوشی Neffos C5 Max هم مانند سایر گوشی های چینی میان رده و البته ارزان قیمت آمده تا بسیاری از شرکت های مطرح جهان را در این این صنعت به چالش بکشد . این گوشی دارای پردازنده MT6753  از نوع ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز است . نمایشگر Neffos C5 Max  فول اچ دی و  ۵٫۵ اینچی با تراکم ۴۰۳ بوده و دارای دوربین اصلی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو با کیفیت ۵ مگاپیکسل است . دوربین اصلی دستگاه دارای فلش دوگانه بوده که برای یک گوشی میان رده مزیتی بزرگ است . حافظه رم این گوشی هوشمند ۲ گیگابایت بوده و حافظه داخلی آنها ۱۶ گیگ البته با پشتیبانی از MicroSD است .

سیستم عامل Neffos C5 Max اندروید ۵٫۱ می باشد که البته هنوز خبری از امکان آپدیت آن برای اندروید مارسمالو وجود ندارد . یک باتری ۳۰۴۵ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی وجود دارد که حقیقتا راضی کننده است . گوشی Neffos C5 Max دو سیم کارته بوده و یک سیم کارت آن از شبکه ۴G پشتیبانی می کند .

با این امکانات و قابلیت ها من انتظار قیمت ۵۵۰ هزارتومنی از این گوشی را نداشتم اما در حال حاضر چنین قیمتی برای آن ثبت شده .

طراحی گوشی Neffos C5 Max احتمالا شما را به یاد گوشی های هواوی و حتی با انحنایی که در لبه ها وجود دارد به یاد گوشی های ال جی خواهد انداخت . بزرگترین نقص دوربین دستگاه را هم نبود ویژگی HDR یا همان نور از پشت است . اما خب باید بگویم که اگر به دنبال دسترسی به بخش سرعت شاتر یا فوکوس دستی هستید این گوشی مناسب شما نیست .

پردازنده دستگاه هم تقریبا به خوبی عمل می کند البته انتظار اجرای تمامی برنامه های سنگین را بصورت کاملا روان نداشته باشید لگ های کوچکی وجود خواهند داشت .

در مورد حافظه دو گیگابایتی رم هم مسئله اصلی این است که تی پی لینک در این گوشی نرم افزار های پیش فرض زیادی را نصب کرده که بسیاری از آنا کاربردی نبوده و قابل حذف هم نیستند .

بصورت کلی Neffos C5 Max  یک گوشی میان رده تمام عیار با قیمت مناسب است که بسیار خوش دست بوده و کیفیت ساخت خوبی دارد .اما اگر در دوربین دستگاه خیلی حساسیت دارید بهتر است به سراغ گزینه دیگری بروید و ی احتی بنظرم این گوشی ارزشش را دارد که توقع خود از دوربین را پایین تر بیاورید !

با هم در میهن پست تصاویری از  گوشی Neffos C5 Max شرکت تی پی لینک را تماشا می کنیم.

 

منبع : neffos

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا