گوناگون

ورزش استان بوشهر نیازمند حمایت است/ لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر چهارشنبه در نشست با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان شاهین بوشهر اظهار داشت: حضور مقتدرانه تیم شاهین بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال نوجوان کشور و صعود این تیم به لیگ برتر افتخار بسیار مهمی برای استان بوشهر است.

وی بر لزوم حمایت از این تیم در مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان ساخت: همه باید از تمام ظرفیت‌ها برای حضور قدرتمندانه شاهین بوشهر در لیگ برتر که نماینده استان بوشهر است استفاده کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا شاهد درخشش شاهین بوشهر در لیگ برتر باشیم، افزود: اعضای یک باشگاه برای صعود یکی تیم و یا حضور آن در مسابقات تلاش‌های بسیار زیادی دارند که باید از کادر فنی و همه دست‌اندرکاران باشگاه شاهین تقدیر و تشکر داشته باشیم.

سالاری با بیان اینکه صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر دل همه مردم استان بوشهر را شاد کرده است، بیان داشت: ظرفیت‌های بالایی در رشته فوتبال در استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی برای توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

وی خواستار تجهیز تیم‌های فوتبال به امکانات و تجهیزات مورد نیاز شد و اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد تا شاهد ظهور استعدادها در استان باشیم.

استاندار بوشهر افزود: ورزش نقش بسیار مهمی در سلامت دارد و باید تلاش کنیم تا با حمایت از ورزش استان، زمینه را برای استفاده همه مردم از امکانات و تجهیزات ورزشی فراهم سازیم و تیم های ورزشی استان نیز که نماینده استان در مسابقات هستند، عملکرد مطلوبی داشته باشند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا