گوناگون

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات: عزم جدی دولت تدبیر ارتباط صادقانه با مراجع است

به گزارش ایرنا، ˈمحمود واعظیˈ پنجشنبه در دیدار با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به تاثیر گذاری نقش روحانیت در جامعه گفت: کشور بدون روحانیت نمی تواند اداره شود و باید از نظر علما و مراجع در عرصه های مختلف بهره مند شد.

وی افزود: دولت تدبیر با افتخار در خدمت حوزه های علمیه خواهد بود.

وی به پیشرفت حوزه های علمیه در عرصه های مجازی اشاره کرد و گفت: حوزه در سال های اخیر پیشرفت بسزایی در این زمینه کرده است که با مجهز شدن به امکانات ارتباطی می تواند در این عرصه موفق تر عمل کرد.

واعظی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: در دولت جدید کارهایی با توکل به خدا شروع شده است و در حال رفع موانع موجود است اما در کوتاه مدت نمی توان به این نابسامانی های مدیریتی سامان داد.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات افزود: مردم بسیار خوبی در کشورمان زندگی می کنند که دارای وضعیت معیشتی خوبی نیستند که باید در این زمینه اقدامات خوبی صورتی گیرد چرا که مردم به این دولت امید بسته اند.

وی ادامه داد: دولت در عرصه تورم گام های بلندی برداشته است ولی قانع کننده نیست و نیاز به برنامه بلند مدت دارد.

وی خاطر نشان کرد: سه هزار و پانصد میلیارد تومان هرماه یارانه به حساب های مردم واریز می شود که اگر این مقدار در کارهای عمرانی سرمایه گذاری شود باعث آبادانی و اشتغال زایی می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و 300 نفر از مردم ملت ما از دریافت یارانه انصراف دادند و این نشانگر همراهی مردم با دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع و علما دیدار و گفت وگو و از برخی مراکز حوزوی بازدید کرد. ک/3

/8138/ 38/ 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا