گوناگون

وزیر بهداشت : ایازی همواره منشا اثر و خدمت بوده است

81167103 5700980

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر ˈسید حسن هاشمی ˈ عصر شنبه در مراسم نکوداشت ،ˈسیدمحمدهادی ایازیˈ که به همت اصحاب فرهنگ و رسانه در تالار وحدت برگزارشد،گفت: بدون تردید پیشرفت و آبادانی کشور در گرو وحدت و همدلی خواهد بود.

وی ادامه داد: وحدت اتفاق نمی افتد مگر آنکه سعه صدر و در عین حال میانه روی و اعتدال را مشی امور خود قرار دهیم که البته باید اعتراف کنیم در بسیاری از موارد از این موهبت کم بهره بوده ایم.

وزیر بهداشت و درمان با قدردانی از اهالی فرهنگ و هنر در برپایی مراسم نکوداشت ایازی گفت: قدر شناسی باعث پیشرفت و افتخار برای هر ملت خواهد بود اگر چه امروز کم فروغ شده است اما امیدواریم در همه حوزه ها در عرصه فرهنگ و هنر شاهد تکریم باشیم.

وی بیان داشت:همانطورکه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اشاره کردند، قالیباف خدمات شایسته ای انجام داده که من هم به نوبه خود تشکر می کنم.

هاشمی اضافه کرد: از اینکه اقای قالیباف مساعدت کرد تا ایازی در سمت قائم مقامی وزیر بهداشت ایفای نقش کند تشکر می کنم.

در این مراسم محمد هادی ایازی نیز طی سخنانی اظهار داشت:درچهار سالی که مسوولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری را داشتم در هر زمینه مشارکت مردم را فراهم کرده ام.

وی به برگزاری جشنواره مختلف از جمله جشنواره شمسه، جشنواره پویا و آموزش های شهروندی و مشکات اشاره و خاطرنشان کرد: در هر کدام از این جشنواره ها حدود 400 هزار نفر مشارکت کردند که در پیشبرد مسائل اجتماعی در سطح شهر تاثیرگذار بوده است .

ایازی به برقراری ارتباط خوب با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: آقای جنتی به خاطر اینکه زمینه همکاری فرهنگی را فراهم کرده اند تشکر می کنم.

قائم مقام وزیر بهداشت اضافه کرد: تفاهمنامه همکاری متقابل بین وزارت بهداشت و شهرداری منجر به تحول بزرگی خواهد شد و در این مسیر مشارکت مردم را خواهیم داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت اصحاب فرهنگ در حوزه سلامت از جمله خیریه های سلامت بتوانیم با فرهنگ سازی در حوزه سلامت شاهد تحول جدی باشیم.

مراسم نکوداشت سید محمد هادی ایازی از سوی جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه، خانه هنرمندان ایران، معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران عصر شنبه در تالار وحدت برگزار شد.

اهالی فرهنگ و هنر دراین مراسم با اهدای تندیس و کتاب به وی از زحمات ایازی در راستای خدمت به فرهنگ و هنر تقدیر کردند.

تهرام 9303/7247/1393/1348/1547

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا