گوناگون

استاندار قم: ایرنا بسیار با درایت و خوب عمل کرده است

81167100 5700958

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈ محمد صادق صالحی منشˈ عصر شنبه در دیدار خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم با وی اظهار داشت: ایرنا در این مدت توانسته است هم اهداف و برنامه های دولت و نظام را به خوبی به مردم معرفی کند و هم دغدغه های مردم را به دولت بازگو کند.

وی همچنین گفت: ایرنا استان قم نیز با وجود حساسیت بسیار بالای کار، توانسته است اخبار و اطلاعات را بخوبی و در راستای سیاست های کشور مدیریت کند.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت کار خبری در استان قم با توجه به جایگاه انقلابی این شهر و استقرار حوزه و حضور مراجع معظم تقلید در آن، گفت: هر استانی بسته به شرایط خویش دارای حساسیت هایی است اما استان قم حساسیت های بسیار بالایی دارد و کار خبری در این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صالحی منش با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در تهیه و بازتاب اخبار بویژه در طرح های مهم ملی از جمله هدفمندی یارانه ها، گفت: طرح های دولت از جمله هدفمندی یارانه های با همراهی خوب رسانه های جمعی صورت گرفت و به خوبی پیش رفت.

استاندار قم، افزود: مدیریت نحوه انعکاس اخبار توسط رسانه ها باعث می شود تا دولت و نظام جمهوری اسلامی اهداف خویش را پیش برده و رشد و تعالی ملت و کشور را به ارمغان بیاورند.

در این دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم نیز گزارشی از فعالیت های این مرکز در دو بخش دولت و حوزه ارائه کرد. ک/3

/8138/ 380/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا