گوناگون

پاکبانان و کارگران شهرداری برازجان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه‌شب در آئین تجلیل از پاکبانان، رانندگان، کارگران و سرکارگران شهرداری برازجان اظهار داشت: شهرداری نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و کارکنان شهرداری تلاش‌های بسیار زیادی برای خدمات‌دهی به مردم دارند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد با تقدیر از تلاش‌های کارگران و پاکبانان شهرداری، خاطرنشان ساخت: انسان‌ها در حکومت اسلامی هیچ تفاوتی با هم ندارند و هیچ کس بر دیگری برتری ندارد و مقام و نشان بیانگر برتری کسی نیست.

وی با بیان اینکه امیرالمومنین حضرت علی(ع) بهترین الگو برای شیعیان است، اضافه کرد: همه مردم و مسئولان باید مولا علی(ع) را به عنوان الگو قرار دهند چرا که ایشان همواره همراه و همنشین مردم محروم و مستضعف بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارگران و پاکبانان شهرداری با عشق و علاقه فراوانی به کار خود مشغول هستند، اضافه کرد: کارگران و پاکبانان تاثیر بسیار زیادی در زندگی همه ما دارند و نمی‌توانیم شهر را بدون حضور انها تصور کنیم.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای این قشر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه در سال‌های اخیر در بسیار از مواقع حقوق و مزایای کارگران زحمتکش در شهرداری بوشهر به موقع پرداخت نمی شد.

موسوی‌نژاد ادامه با تقدیر از تلاش‌های شهردار برازجان به مناطق محروم، افزود: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد ارائه بهترین خدمات به قشر کارگر باشیم.

لازم به ذکر است که در این آئین 132 نفر از کارگران و پاکبانان و رانندگان شهرداری برازجان تقدیر شدند و ضیافت شام نیز با حضور کارگران و خانواده‌های انها برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا