گوناگون

پایان دهمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

دهمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با معرفی برگزیدگان در مجتمع بعثت کرمانشاه به کار خود پایان داد که در بخش دعاخوانی و مداحی «زهرا پارساراد» دانشجوی علمی کاربردی گرگان سه مقام نخست را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در گلستان، در این دوره از مسابقات 121 برگزیده شامل 54 زن و 67 مرد که 98 نفر از آنها دانشجو و 23 نفر کارمند و مدرس بودند، حضور داشتند که در 6 بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری انتخاب شدند که در بخش دعاخوانی و مداحی، «زهرا پارساراد» دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی گرگان 3 مقام نخست را کسب کرد.

براساس این گزارش، حائزین رتبه‌های اول تا سوم هر رشته‌ی معرفی شده از سوی داوران به مرحله‌ی ملی مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های کشور در آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور در اصفهان برگزار و معرفی می‌شوند.

«صفرقلی خواجه»، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی گرگان 3 یادآور شد: برگزاری فعالیت‌ها و مسابقات قرآنی و فرهنگی نیاز اصلی جامعه امروز است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی حرکتی بزرگ و قابل توجه است که ما باید این موضوع را در دانشگاه‌ها ترویج داده و به آن بپردازیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا