گوناگون

پرسنل تیپ شهید پژوهنده شاهرود به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پیاده ستاد سید ابوالقاسم کریمی حسینی صبح پنج شنبه در حاشیه اعزام پرسنل تیپ 258 تکاور شهید سرلشگر مصطفی پژوهنده شاهرود به مشهد مقدس افزود: این اقدام در راستاي انجام امور فرهنگي و ايجاد فضاي معنوي و روحاني در بين پرسنل خدوم و به پاس زحمات بي شائبه اين عزيزان و ايجاد نشاط و انگيزه كاري صورت گرفته است.

وی افزود: اعزام اين عزيزان در قالب یک كاروان بوده و به مدت سه شبانه روز در مشهد اقامت خواهند داشت.

فرمانده تیپ 258 تکاور شهید سرلشگر مصطفی پژوهنده شاهرود تصریح کرد: نگاه فرهنگی این فرماندهی در برگزاری این گونه اقدامات رفاهی برای پرسنل بسیار حائز اهمیت است.

کریمی حسینی گفت: خدمت به خانواده های ارتشیان سرافراز برای مسئولان این یگان افتخار است، زیرا صبر و استقامت ستودنی این خانواده ها پشتوانه محکمی برای صلابت همکاران ما بوده و این صلابت نیروهای ما، دشمنان نظام اسلامی را به واهمه خواهد انداخت.

وی همچنین از حضور بخش قابل توجهی از پرسنل فرماندهی تيپ 258 تکاور شهید پژوهنده (چهلدختر) شاهرود به مناسبت هفته سلامت در پايگاه انتقال خون شاهرود خبر داد و گفت: ایشان در يك اقدام خداپسندانه به ياري نيازمندان خون شتافتند.

فرمانده تیپ 258 تکاور شهید سرلشگر مصطفی پژوهنده شاهرود با اشاره به اینکه ارتشیان سرافراز این تیپ اهداي خون را يک وظيفه و عبادت مي دانند با اين ديدگاه هميشه در اين عرصه حضور خواهند داشت؛ تاکید کرد: این اقدام همکاران ما در پی اعلام نیاز سازمان انتقال خون شاهرود صورت گرفته و اگر بازهم نیاز باشد براي اهداي خون خود آماده هستيم .

کریمی حسینی در خاتمه با بیان اینکه ارتش چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح در انجام فعاليت هاي نوع دوستانه پيشگام بوده، تاکید کرد: اهدای خون مسئولان بعنوان راهی برای ترویج معروف پسندیده اهدای خون بعنوان یک نیاز مستمر حیاتی، راهگشای نیازمندان به خون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا