Mihanpostپیشنهاد سردبیرهوا فضاویدیو

پرواز باور نکردنی با هواپیمای آبی و خاکی Icon A5 + ویدیو

پرواز باور نکردنی با هواپیمای آبی و خاکی Icon A5  برای اولین بار از روی رودخانه هادسون شهر منهتن آمریکا انجام گرفت . این هواپیما که توسط گرگ زاکنی خلبان سابق ارتش آمریکا طراحی و ساخته شده می تواند روی آب حرکت کرده و در هوا هم پرواز کند برای مشاهده تصاویر و توضبحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

اضافه شدن هواپیما به وسایل حمل و نقل شخصی آرزوی بسیاری از علاقمندان به پرواز است . حالا هواپیمای آبی و خاکی Icon A5 تولید شده و گامی مهمی در محقق شدن این آرزو برداشته شده است . این هواپیما بسیار سبک و کم حجم بوده و می توانید به سادگی آن را داخل پارکینگ خانه جای دهید.بنابراین هواپیمای Icon A5 در سبک ورزشی طراحی شده و به سادگی می تواند روی هوا به دور خودش هم چرخش داشته باشد یعنی تجربه یک پرواز کاملا هیجان انگیز .

ویژگی منحصر بفرد این هواپیما توانایی حرکت روی آب است . Icon A5 می تواند مانند یک جت اسکی روی آب حرکت کند . البته سازنده این هواپیما اعلام کرده که Icon A5 برای سفر های خانوادگی و گشت و گذار در شهر ها ساخته نشده این هواپیما برای لذت مطلق از پرواز در مناطق کوچک طراحی شده است .

هواپیمای آبی و خاکی Icon A5  دارای موتوری با قدرت ۱۰۰ اسب بخار است و می تواند با سرعتی معادل ۲۰۰ کیلومتر در ساعت پرواز کند همچنین دارای سه پروانه است که امنیت بیشتری را برای این هواپیما ایجاد می کند . Icon A5 تنها ۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد و بسیار سبک محسوب می شود . شما می توانید این هواپیما را به هر ماشینی وصل کرده و آن را جا به جا کنید . همچنین بال های این هواپیما این قابلیت را دارند که جمع شده و فضای کمتری  را اشغال کنند . همین امر جا به جایی هواپیما را ساده تر می کند .طول هواپیمای Icon A5  تنها ۷ متر است که یعنی معادل طول دو خودرو ماتیز .

قیمت هواپیمای Icon A5 بین ۱۸۹ تا ۲۵۰ هزار دلار است که تا پایان سال ۲۰۱۶ تنها ۱۰۰ عدد از آن تولید خواهد شد و البته فراموش نشود که برای پرواز با این هواپیما باید گواهینامه مخصوصی داشته باشید کوچکترین تخطی از قانون با Icon A5 حداقل بیش از ۱۰۰۰ دلار جریمه دارد .

با هم در میهن پست پرواز باور نکردنی هواپیمای آبی و خاکی Icon A5 را  تماشا می کنیم.

 

منبع     wired

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا