گوناگون

پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در اولویت تخصیص اعتبار هستند

81196211 5752450

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محسن توکل به خدا ˈ سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان خرمشهر در فرمانداری این شهرستان افزود: امسال اولویت پرداخت اعتبارات با پروژه هایی است که در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: بخشی از اعتبارات خاص ماده 180 قانون برنامه پنجم نظیر راه های روستایی فاقد آسفالت، مساجد، مصلاها و زیرساخت شهرک های صنعتی، نواحی حوزه های علمیه و ساماندهی گلزار شهدا متعاقبا براساس قوانین و مقررات ابلاغی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور توزیع خواهد شد.

توکل به خدا افزود: توزیع اعتبارات بین فصل، برنامه، طرح و پروژه و دستگاه جزو اختیارات شورای برنامه ریزی استان بوده و تصمیمات گرفته شده بعد از فصل و برنامه در بحث پروژه ها از نظر الزامات قانونی به هیچ وجه تغییر نمی کند.

وی گفت: ایجاد تناسب و عدالت بین شهرستان ها و متوازن کردن توسعه آنها براساس برخی پارامترها بوده و در همین راستا اعتبارات توزیع شده است.

فرماندار خرمشهر نیز در این نشست با اشاره به کاهش اعتبارات تملک و دارایی گفت: اعتبارات تملک و دارایی در شهرستان خرمشهر 25 درصد نسبت به اعتبارات سال گذشته کاهش نشان می دهد.

ˈ عبدالله حسینی ˈ افزود: از تامین اعتبار برای پروژه ها، احداث، توسعه، تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری، فرمانداری ها و بخشداری ها در خرمشهر باید خودداری شود.

در این نشست از سوی دبیر کمیته برنامه ریزی کلیه اعتبارات دستگاه های اجرایی در این نشست قرائت شد.ک/2

7100/7279

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا